بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در محکومیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر(ره)

خورنا -«بسم رب الشهداء والصدیقین»
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با صدور بیانیه ای اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر عالیقدر شیعیان عربستان را محکوم کردند.
در این بیانیه آمده: شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص و مقربان ویژه درگاه الهی و آرزوی دلیر مردان خدایی است و کم‌ترین پاداش جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می‌شود،‌ اما جبهه مشترک آمریکایی ـ صهیونیستی و آل‌سعود، به خوبی باید بداند که ریختن این‌گونه خون‌های پاک و مطهر، باعث گسترش چشمگیر بیداری اسلامی و رشد سریع‌تر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) و موجب نابودی و سرنگونی هرچه زودتر آنان خواهد شد.
حاکمان دیکتاتور رژیم آل سعود ازآن جا که صداهای مخالف را در کشورشان بر نمی تابند و آن ها را تهدیدی برای پایه های لرزان حکومت پادشاهی خود می دانند، با هدف دوام بخشیدن به عمر حکومت خود، اقدام به سرکوب مخالفان و اعدام رهبران جناح های مخالف می کنند.
پیام شهادت مرحوم آیت‌الله شهید شیخ نمر باقرالنمر(ره) موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به‌طوری‌که امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار انقلابی مسلمانان جهان، از اقدامات دیوانه‌وار و وحشیانه آل‌سعود همانند کوهی بر سر آنان خراب خواهد کرد.
اعدام شهید النمر خطای بزرگ سعودی ها خواهد بود که پادشاه سعودی می توانست با صدور فرمانی جلوی تنش های مذهبی و عقیده ای را که همچون توفان، مناطق عربی و اسلامی را در می نوردد بگیرد اما این اقدام سعودی ها در حقیقت، اعدام عقلانیت، اعتدال و گفت و گوها و هدف آن نابود کردن وحدت اسلامی می باشد.
مسلمانان جهان نیز باید با حفظ وحدت و انسجام دینی و اسلامی خود هرگز نگذارند خون این روحانی مبارز و مجاهد فی سبیل الله به هدر برود. سران مستبد آل سعود تاوان این جنایت هولناک خود را به زودی پس خواهند داد.
در پایان این بیانیه آمده است، ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر ضمن عرض تسلیت این فاجعه هولناک و ضایعه جبران‌ناپذیر به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و خدمت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تمامی مراجع و علمای دینی و حوزه‌های علمیه و مسلمانان جهان به‌ویژه ملت شهیدپرور و بصیر ایران اسلامی، برای آن شهید گرانقدر طلب رحمت و غفران واسعه الهی کرده و برای سایر بازماندگان و اعضای خانواده محترم و داغدارشان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه قادر متعال درخواست می‌کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *