از متن تا حاشیه فرماندار پر حاشیه اندیمشک

خورنا – دو سال از حضور فرماندار پرحاشیه اندیمشک می‌گذرد اما کم تجربگی همچنان در تصمیتاش موج میزند و گویا قرار نیست این دانش آموز میز آخری دولت تدبیر و امید زمام امور را از حواشی تلخ پیرامون شهر خالی کند، تا روزانه شاهد یک حاشیه جدید نباشیم.

سر ناسازگاری با برخی از ادارات و به وجود آمدن حواشی ما بین فرمانداری و شورای شهر که منجر به تحدید انحلال شورای شهر انجامید نکته‌ای قابل تأمل است، البته این تحدید نشان از هوش بالای فرماندار برای کنترل شورای شهر و کم کردن حواشی آن بود و جای تشکر دارد.

نگاهی گذرا و سطحی بر عملکرد فرماندار اندیمشک لزوم حضور فرمانداری ویژه برای ایام باقیمانده تا انتخابات را یادآور می‌شود چرا که لغو نشست کواکبیان نشان داد فرماندار اندیمشک با کوچک‌ترین تشری موضع عوض کرده و به نظر می‌رسد در روزهای سخت انتخابات که در مواقعی هیجان بر منطق سبقت گرفته فرماندار کم تجربه ما آماده کارزار سخت و نفس گیر انتخابات نباشد.

عدم حضور فرماندار در مانور ایمنی که در روزهای اخیر برگزار شد نشانه‌ای است برای روحیه لطیف فرماندار چرا که وی رئیس ستاد بحران و بلایای طبیعی شهرستان بوده و عدم حضور فرماندار باز هم نمره منفی دیگری در کارنامه ایشان است.

فرماندار اندیمشک که علاقه شدیدی به رسانه از خود در روزهای ابتدایی نشان می‌داد رفته به رفته خود را به ۱ یا ۲ سایت شهری محدود کرد و البته باید به این سایت‌ها ایرنا را افزود که حسن انتخاب ایرنا تنها نکته مثبت در کارنامه آقای فرماندار باید دانست که این اقدام جای بسی تشکر و قدردانی دارد اما نکته منفی کارنامه رسانه‌ای آقای فرماندار را می‌توان چنین بیان داشت که شهرستان در ابتدای حضور ایشان دارای خبرنگار آزاد برای صداوسیما بود و هیچ گونه احتیاجی به حضور خبرنگار از استان و شهرهای مجاور را نداشت اما برای کم کردن بیان مشکلات و کم کردن سهم صدای شهروندان از رسانه ملی ساز نامهربانی کوک کرد تا کسی گزارشی از دلخوری‌ها و نواقص مدیریتی نگیرد اما غافل بود که اخبار چون چشمه هستند و خبرگزاری‌ها همچون جوی پس مسیر خبر همیشه باز است.

دسته گل فرماندار در انتخاب هیئت اجرایی از افرادی که در ستاد یکی از کاندیدهای انتخابات حضور داشتند و همچنان از اعلام کاندیداتوری فرد حمایت می‌کنند نشان داد فرماندار از وضعیت انتخاباتی بی اطلاع بوده یا مشاوران مقتدر ندارد یا خود از کاندیدایی خاص حمایت می‌کند.

حال با گذشت ۲ سال از حضور فرماندار محترم با تمام نقاط مثبت و منفی حضور ایشان بر این مسند میگذرد و شهروندان اندیمشکی همچون گذشته در کنار ایشان می‌مانند تا در این شرایط خطیر انتخابات شهر در آرامش کامل با یاری شهروندان باشند و همه دست در دست هم با حضوری پرشور آکنده از شعور سیاسی پای صندوق‌های رأی سرنوشت میهن و شهر عزیزمان را رقم بزنیم.

امید است فرماندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان تدبیری برگزیند تا در عمل هماهنگ و همگام با سیاست‌های دولت اعتدال باشد.

سعدیا گرچه سخن‌دان و مصالح گویی

به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست

منبع حوزیان نیوز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امین نظر سنجی خورنا دردست هکرها شد
  • جوان اندیمشکی ولی به نظرمن که یک اندیمشکی هستم ایشون ازخیلی ازباتجربه هاکه فقط دنبال منافع خودشان بودندبهتر عمل کردندوهمچنین بااینکه اندیمشکی نیستندولی خیلی دلسوزانه ترازاندیمشکی هاتلاش میکننداونایی که بادست پربودندچکارکردندکه ایشون بادست خالی نکرده؟
  • اندیمشک رو رها کنید شما چرا جانبدارانه مطلب میزارید تو سایت مخصوصا اخبار اندیمشک اینکه دو تا نوجوان احساسی و گاهی افراطی رو‌به عنوان خبرنگار اندیمشک معرفی کردید جای تعجب داره شما به جای اینگونه اخبار که گاهی خراب کردن فردی زحمت کش و گاهی تشکیک در انتخابات و به گونه ای به مخاطب احساس مهندسی بودن انتخابات رو‌میدهد بیاید اخبار تایید شده رو‌نشر کنید نه خبر هایی که از روی قضاوت عجولانه ی خبرنگار نوجوانتون هست. با شناختی که بنده از این خبرنگاران دارم و ارتباط نزدیک با نماینده ی پیشین اندیمشک آگاهم این دو نفر صلاحیت انتشار اخبار بی طرفانه را ندارند . شما به عنوا مدیر سایت هم در اینگونه جانبداری ها سهیم هستید