در جلسه هیات ریسه شورای اصلاح طلبان خوزستان چه گذشت؟

خورنا – جلسه شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان خوزستان به ریاست دکتر کیانوش راد عصر روز جمعه ۴ دی ماه با حضور فائزه هاشمی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا کیانوش راد به ضرورت انتخاب هیات رییسه شورای سیاست گزاری پرداخت. سپس هاشمی  ضمن  تبریک به اصلاح طلبان خوزستان برای تشکیل شورای سیاستگزاری وابراز خوشحالی از حضور زنان در این شورا بر حضور زنان در توسعه‌ی متوازن  تأکید کرد و افزود: اصلاح نگاه‌ها در خصوص کمک به زنان جهت حضور در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و توسعه‌ اجتماعی و عرصه انتخابات ضروری است. در جامعه‌ ما به زنان در خصوص نقش آن‌ها در خانواده پرداخته شده است و می‌پردازند، درصورتی‌که باید به نقش زنان در جامعه بیشتر پرداخته شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کشور آلمان، زمانی که بحران اقتصادی تمام اروپا را فرا گرفت، تنها کشوری که کمترین آسیب را دید، همین آلمان بود که در رأس آن کشور یک خانم است. وقتی به آموزه‌های دینی مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم که در قرآن فقط از یک پادشاه تعریف شده و آن یک زن است بنام بلقیس به دلیل تدبیر در کارهایش و مشورت با شورا.
هاشمی ادامه داد: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان وقتی به نقش زنان می‌رسند، فرقی با هم ندارند، امیدوارم برداشت من اشتباه باشد. باید دانست که توسعه‌ متوازن، توسعه‌ای است که زنان و مردان به‌طور مساوی کنار هم دیگر قرار بگیرند، این موضوع در خصوص جوانان نیز صادق است و این‌ها نمی‌توانند همیشه پیاده‌نظام باشند. امیدوارم ما اصلاح‌طلبان، پیش‌قدم در این اتفاق باشیم.
در خاتمه اعضای هیات ریسیه ی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان به ترتیب آراء به قرار زیر انتخاب گردیدند
١- دکتر صفایی مقدم ٢- لیلا خوشکام ٣- توفیق ساکی ۴- مرضیه امیری ۵- عبدالله سلامی ۶- رحیم فضیلت پور ٧- حاج علی محمدی ٨- رضا عبیات ٩- تورج فتاحی ١٠- دکتر مولا ١١- منصوراسکندری