ناطق نوری میهمان نخبگان آبادان و خرمشهر

خورنا -حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری عصرامروز پنجشنبه میهمان جنوب خوزستان بود و در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان های آبادان و خرمشهر سخنرانی کرد.

خورنا -حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری عصر پنجشنبه میهمان جنوب خوزستان بود و در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان های آبادان و خرمشهر سخنرانی کرد.در آغاز جلسه تنی چند از فعالان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دوشهر خرمشهر وآبادان بصورت کوتاه به ایراد مشکلات وبیان خواسته هایشان پرداختند.
در ادامه بازرس ویژه رهبری گفت:دولت یازدهم، کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت و در مسیر رفع مشکلات گام برداشت و اقدامات دولت یازدهم در اداره مناسب کشور در شرایطی که با تورم، تحریم وخزانه خالی ونفت زیر سی دلار مواجهیم قابل تجلیل و تحسین است.
وی ضمن تجلیل از زحمات وزیر خارجه دولت تدبیر وامید وزحمات مدبرانه ایشان وهمکارانشان اظهار امیدوری کرد که امید با رفع تحریم ها و مدیریت مطلوب برجام، مشکلات کشور برطرف شود.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: وجود امنیت پایدار در کشورما از نعمت های خداوندی است وایران جزیره آرامشی در فضای کنونی جهان است و این امنیت نیز مرهون وجود مدیریت و رهبری مقتدر و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود : در موضوع سوریه و فشار دشمنان سوریه مبنی بر کناره گیری بشار اسد، عده ای بر این عقیده بودند که نباید از دولت قانونی بشار اسد حمایت کرد، ولی امروز همگان می دانند که هدف غرب و برخی کشورهای عربی منطقه از برکناری اسد، قطع پل ارتباطی ایران با حزب الله لبنان و قطع حمایت ها از مردم مظلوم فلسطین است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:در عصر کنونی، فلسطین و سوریه خط مقدم جبهه ایران در مبارزه با تروریسم و سنگرهای دفاع از کشور است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، با دست خالی ولی عزم راسخ و ایمان استوار در برابر دشمنان ایستاد و از ناموس کشور دفاع کرد و امروزه نیز تجربه آن سال های حماسه را دارد.
ناطق نوری مردم خرمشهر و ابادان را مردم مودب ودلسوز نظام وارزشها دانست وازمسئولین خواست که قدر این ادب مردم رابیشتر بدانند وخمطالبات آنان را پیگیری ومشکلات را رفع نمایند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش پایانی سخنانش، ضمن تجلیل از رشادتهای مجاهدین فقید شیخ طرفی، ایت الله دهدشتی ، وایت الله جمی وتجلیل از مقاومت و ایستادگی مردم شهرستان های آبادان و خرمشهر در دفاع از کشور، گفت:مردمی که بیشترین سهم را در دفاع از کشور ایفا کردند، بیشترین سختی ها را دیدند و از جان و مال خود در دفاع از کشور گذشتند، همچنان مستحق خدمت بیشتر و کار جهادی برای رفع مشکلات هستند.
بر اساس این گزارش پیش از این نشست، جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان های آبادان و خرمشهر به بیان مشکلات و دیدگاه های خود در خصوص معضلات جامعه پرداختند.
در این نشست، علاوه بر میهمان ویژه ، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، خبیر وممویی معاون ومشاور استاندار، زمانی ریس منطقه آزاد اروند ،فرمانداران ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر، زم معاونت فرهنگی مناطق آزاد کشور وجمعی از فعالان ونخبگان دو شهر حضور داشتند