پلیس فتا ماهشهر فردی که از حساب دوستانش سوءاستفاده میکرد، دستگیر کرد

خورنا – فردی که با سوء استفاده از اطلاعات حساب یکی از دوستانش اقدام به برداشت غیر مجاز می کرد توسط پلیس فتا شهرستان ماهشهر شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “جلیل زبیدی” فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی مبلغ هفت میلیون ریال از حساب بانکی وی سرقت کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: ماموران با بررسی های علمی و تخصصی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را بهمراه ادله جرم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ زبیدی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی پلیس و پس از مواجه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد و گفت: شاکی از دوستان صمیمی من می باشد و اطلاعات حساب بانکی خود را جهت انجام یک تراکنش بانکی به من داد که بعد از مدتی، وسوسه شدم و اقدام به برداشت هفت میلیون ریال از حساب وی نمودم .

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در خاتمه با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شده ، خاطر نشان کرد: سرقت از حساب بانکی درصد بالایی از جرائم سایبری را تشکیل می دهد و یکی از مهمترین دلایلی که باعث بروز سرقت های اینترنتی می شود واگذاری کارت های اعتباری به دیگران می باشد لذا توصیه می شود کارت های بانکی خود را در اختیار افراد غیر حتی نزدیکان خود قرار ندهید و اگر مجبور به انجام این کار شدید سریعا رمز ورود آن را تغییر دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *