برگزاری اولین نمایشگاه ره آورد فعالیت های ساعت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر

خورنا -اولین نمایشگاه ره آورد فعالیت ها و کلاس های نمایشگاه فرهنگی۵ساعت فرهنگی پس از برگزاری کلاس های ساعت فرهنگی در نیمسال اول تحصیلی ۹۵ ـ ۹۴ در سالن نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، حجت الاسلام والمسلمین حیاتی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: دفتر فرهنگ اسلامی واحد ماهشهر در هر نیمسال تحصیلی اقدام به برگزاری کلاس های فرهنگی با موضوعات هنری از جمله ویترای، کار با خمیر، معرق کاری، نما کاشی، چرم دوزی، عکاسی و تاتر و . . . و موضوعات فرهنگی مذهبی از جمله مهارت های پیش از ازدواج، روان خوانی قرآن، نقد شعر، وآشنایی با علم نجوم و کلاس های ورزشی از جمله تنیس روی میز و والیبال نموده است.
حجت الاسلام والمسلمین حیاتی با بیان اینکه این کلاس های فرهنگی با هدف کارآفرینی و زنده کردن روح هنر و خلاقیت دانشجویان و پر کردن اوقات فراغت دانشجویان برگزار می شود افزود: برگزاری این کلاس ها در واحد ماهشهر سرآمد و الگوی تمامی ساعات فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان خوزستان می تواند باشد که از ابتدای ترم این کلاس ها شروع و با برگزاری نمایشگاه ره آورد فرهنگی به پایان می رسد.
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در پایان تصریح کرد که برگزیدگان کلاس آموزشی تاتر جهت اجرا به جشنواره تاتر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اعزام خواهند شد.
خانم عبادی سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بندرماهشهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در سطح شهرستان احیا و حفظ اصالت و هویت فرهنگ این مرز و بوم می باشد که توسعه و احیای این هنر دست ساز کمک بزرگی به اقتصاد خانواده و اشتغال بدون سرمایه اولیه است.
سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بندرماهشهر افزود: گاهی اوقات با یک نگاه به بعضی از آثار می توان به خلاقیت و ذوق سازندگان و هنرمندان پی ببریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *