فرماندار امیدیه: مسئولان ورزش همگانی امیدیه را حمایت کنند

خورنا: فرماندار امیدیه گفت: مسئولان، ورزش همگانی امیدیه را حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حسین لامی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش امیدیه نسبت به سال‌های گذشته روند روبه رشدی داشته که نمونه عینی آن کسب مقام‌های مختلف شهری، استانی و کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی با اشاره به گوشه‌ای از مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران این شهرستان افزود: در سال گذشته تیم واترپلو نفت امیدیه موفق به کسب مقام نائب قهرمانی و تیم بسکتبال نفت این شهرستانم به لیگ برتر کشور شد.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه‌ها و اساس نشاط آفرینی در جامعه و از بسترهای ایجاد سلامت و تندرستی در میان اقشار مختلف است، گفت: در راستای تعالی و ارتقای ورزش همگانی منطقه تاکنون اقدامات مؤثری از سوی سایر دستگاه‌ها به‌ویژه متولیان ورزش شهرستان صورت پذیرفته که شاهد آثار مثبت آن در میان خانواده‌ها هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: از متولیان ورزش شهرستان و سایر دستگاه‌های مرتبط با امر ورزش شهرستان می‌خواهیم با برنامه‌ریزی مدون سالانه و هماهنگ، همچنین توجه بیشتر به ورزش همگانی در روستا‌ها، گام‌های مؤثرتری در روند پیشرفت و حضور گسترده‌تر خانواده‌ها در ورزش همگانی بردارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *