عامر کعبی: تمام ظرفیت‌ها آبادان بلااستفاده مانده است

خورنا – دکتر عامر کعبی فردی برخاسته از جامعه ی علمی و دارای دکترای ریاضیات کاربردی از دانشگاه فردوسی مشهد و اهل آبادان است.

عامر کعبی از جمله کاندیداهای حوزه انتخابیه آبادان برای مجلس دهم می باشد.

وی در دوره ی قبل نیز کاندیدای حضور در مجلس بود.

وی معتقد است آبادان با وجود گذشت ۲۲ سال از پایان جنگ تحمیلی به آزمایشگاه برخی افراد سیاسی تبدیل شده و متاسفانه در عقب‌ماندگی کامل قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به وضعیت موجود بشدت گلایه دارند و این گلایه‌ها را زمانی که در بین مردم می‌رویم به شکل جدی شاهد هستیم.

وی با اشاره به نادیده گرفتن حقوق مردم آبادان در این ۲۲ سال از گذشت جنگ تحمیلی گفت: متاسفانه تمام ظرفیت‌ها در آبادان بلااستفاده مانده و  تنها دلیل آن نیز فقدان اراده‌ای برای بالفعل‌کردن این ظرفیت‌هاست.

عامر کعبی با اشاره به اینکه نیروی جوان و بومی در شهر آبادان مورد فراموشی قرار گرفته اظهار کرد: متاسفانه برخی با وجود تضعیف نیروهای بومی در بخش مدیریتی سنگ حمایت از نیروهای بومی را به سینه می‌زنند.

این استاد دانشگاه ؛ تقویت جایگاه علمی آبادان با بالفعل کردن ظرفیت دانشگاه‌ها، استفاده از نیروهای بومی و اعتماد به نیروهای جوان بومی، رفع موانع سرمایه‌گذاری و محو هرگونه باندبازی در ساختار مدیریت‌ها را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته نیروهای جوان در اکثر ادارات در انزوا قرار داشتند که باید نسبت به استفاده از این ظرفیت عظیم انسانی توجه بیشتری نمود.

وی با خوش‌بینی نسبت به نتیجه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از امتحان پس داده، صدای رسای مردم در عدم تکرار گذشته‌ها را شنیده‌اند و از این موضوع نگران هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • زهرا سینا همه ی کاندیدا ها دروغگوهستند هرکدام پسر لیسانس مرا تا پایان دی ماه استخدام کرد به او رای میدهیم شماره تماس۰۹۱۶۳۳۱۰۵۵۷
  • hojat مشکل ما اینه که هنوز نمیدونیم وظیفه ی یک نماینده چیه بعد ازش درخواست بکنیم بابا نماینده که کاریابی نداره...همین میشه که وضعمون اینجوری میشه
  • کریم حسینی درود بر دکتر عامر انشاالله موفق باشند
  • کریم حسینی به همه دوستان دکتر عااااامر کعبی تبریک عرض میکنم دوستان رای عامر کعبییییییییی