چه افرادی از حوزه های مختلف خوزستان برای مجلس ثبت نام کردند؟ +اسامی

خورنا – با آغاز روز دوم ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان فعلی و کاندیداهای جدید در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان خوزستان با حضور در فرمانداری‌ها اقدام به ثبت نام برای ورود به انتخابات کردند.

با آغاز روز دوم ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان فعلی و کاندیداهای جدید در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان خوزستان با حضور در فرمانداری‌ها اقدام به ثبت نام برای ورود به انتخابات کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با آغاز روز دوم ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان فعلی و کاندیداهای جدید در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان خوزستان با حضور در فرمانداری‌ها اقدام به ثبت نام برای ورود به انتخابات کردند.
اهواز
در اهواز افرادی مانند علی عماد معاون سابق استاندار خوزستان که اخیرا از سمت خود استعفا داده است با حضور در فرمانداری اهواز برای انتخابات ثبت نام کرد و همچنین جواد کاظمی نسب الباجی که سوابقی همچون ریاست شورای اسلامی شهرستان اهواز را در پرونده خود دارد نیز قصد خود را برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه اهواز، باوی و حمیدیه اعلام کرد.
شوشتر
در شهرستان شوشتر نیز حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده فعلی مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند با حضور در فرمانداری شوشتر و تکمیل فرم‌های مربوطه برای نامزدی انتخابات اعلام آمادگی کرد.
سادات ابراهیمی تاکنون دو دوره نمایندگی مردم شوشتر و گتوند را برعهده داشته است و عضویت در کمیسیون کشاورزی و فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی از سوابق وی بوده است.
اندیمشک
در شهرستان اندیمشک که از شهرستان‌های شمالی استان خوزستان محسوب می‌شود نیز برخی کاندیداهای شاخص مجلس شورای اسلامی برای حضور در عرصه مبارزات انتخاباتی اعلام آمادگی کردند.
فریدون حسنوند نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اندیمشک که سابقه استانداری استان بوشهر، مشاورت وزیر نفت و دو دوره نمایندگی مجلس را در سابقه خود دارد نیز وارد عرصه انتخابات شد و نام‌نویسی کرد.
بندر ماهشهر
خلیل حیات مقدم، در نخستین روز آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای شرکت مجدد در این انتخابات اعلام کرد.
وی که از نمایندگان سابق شهرستان بندرماهشهر است، در دوره پیش نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرماهشهر، امیدیه، بندرامام و هندیجان را برعهده داشت ولی از شرکت در انتخابات مجلس نهم بازماند.
همچنین علی گلمرادی شهردار سابق بندرامام خمینی(ره) نیز در فرمانداری شهرستان ماهشهر حضور یافت و برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه ثبت نام کرد.
خرمشهر
شهرستان خرمشهر نیز تاکنون عرصه حضور کاندیداهای متعددی بوده است.
افرادی مانند ثمره بچاری، سید جواد ادریس پور، سید فواد آلبوشوکه و سواریان از افرادی بودند که با حضور در فرمانداری خرمشهر برای حضور در رقابت‌های انتخابات آماده شده‌اند.
ادریس پور پیش از این عضو شورای شهر خرمشهر بوده که از این سمت استعفا داده بود، ثمره بچاری نیز پیش از این بخشدار بخش مینوشهر خرمشهر بوده است.
مصطفی مطورزاده نماینده اسبق شهرستان خرمشهر در دوره‌های پنجم، هفتم و هشتم بوده است که در دوره قبل به دلیل رد صلاحیت نتوانست در عرصه حضور یابد، در انتخابات مجلس نام‌نویسی کرد و مجددا عزم حضور در کارزار انتخاباتی را دارد.
یونس محمدی نماینده سابق خرمشهر و همچنین  سید جواد ادریس پور رئیس سابق شورای شهر خرمشهر نیز با حضور در فرمانداری شهرستان بندرخرمشهر برای اعلام نامزدی در انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه نام نویسی کردند.
آبادان
آبادان از شهرستان‌های مهم استان است که با داشتن سه نماینده سهم عمده‌ای را در رقابت‌های انتخاباتی استان خوزستان دارد.
تاکنون از میان چهره‌ها سید محمد مولوی معاون سابق فرماندار و رئیس سابق آموزش و پرورش آبادان با حضور در فرمانداری آبادان برای شرکت در انتخابات از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هادی سلام متاسفانه در اکثر شهرها اعضای هییت اجرایی مهندسی شده است و باعث نگرانیست.
  • خلیل تنگسیری پیشگام = تمام خرمشهر محمدصالح سواریان ، رزمنده سالهای خون و ایثار ، دیپلمات سالهای صلح ، مدیر اقتصادی ، مدیر امنیتی متولد جزیره مینو ، هیچگاه خودش و خانواده اش خرمشهر را ترک نکردند .... و در تهران و دوبی ساکن نشد .... من یک پیشگام هستم.