بازار ماهی فروشان آبادان تا ۲ هفته آینده به بهره‌‌برداری می‌رسد

خورنا: شهردار آبادان گفت: بازار ماهی فروشان آبادان ظرف دو هفته آینده با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه بازار ماهی فروشان آبادان در حال اجرا و تا کنون به مرحله سقف ساندویچ پنلی رسیده و کف بازار نیز تا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته  است.

وی افزود: جریان لوله‌گذاری فاضلاب این بازار در حال انجام و با رایزنی‌های انجام شده بین شهرداری آبادان و اداره آبفا منطقه عملیات لوله‌گذاری آب برای دسترسی آسان کسبه به آب شهری نیز همزمان با عملیات لوله‌گذاری فاضلاب انجام و آماده بهره برداری می‌شود.

شهردار آبادان ادامه داد: با شروع کار احداث و بازسازی دیوار بازار ماهی فروشان، این پروژه ظرف دو هفته آینده تکمیل و آماده بهره برداری است.

* لوله‌گذاری ۲۳۸۰ متر از منازل پتروشیمی

وی در ادامه با اشاره به لوله‌گذاری ۱۱۷ دستگاه از منازل پتروشیمی آبادان گفت: با مصوبه کارگروه شورای سلامت استان و شهرداری مناطق سه‌گانه آبادان لوله‌گذاری ۲۳۸۰ متر از منازل ۱۱۷ دستگاهی پتروشیمی آبادان تا کنون انجام شده است.

شیرازی افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲۶ میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری‌ها در حال انجام و همه هزینه‌های آن به دبیرخانه شورای سلامت شهرستان آبادان ارسال شده است.

شهردار آبادان در پایان گفت: شهرداری آبادان در نظر دارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهروندان آبادانی تا قبل از آغاز فصل بارندگی پروژه‌های خود را به اتمام برساند.