شهر آورد بزرگ بسکتبال/ انتقام!

مهدی چاروسایی, خبرنگار ورزشی خورنا:ازسری مسابقات لیگ برتر بسکتبال درهفته سیزدهم مسابقات دریک بازی حساس از این رقابتها در ماهشهر دوتیم خوزستانی حاظر درلیگ برتربسکتبال,پتروشیمی بندرامام ونفت آبادان روز دوشنبه ۳۰\۹\۹۴ ساعت ۱۶درسالن اندیشه شهرک بعثت به مصاف هم میروند .
تیم پتروشیمی بندرامام که درهفته گذشته رقابتها دربرابر شهرداری گرگان شکست خورده است ,دراین بازی برای حفظ صدرنشینی و تثبیت به مصاف نفت آبادان میرود,شاهین طبع ویارانش از حساسیت بالااین بازی باخبر هستن وبه همین خاطر عزم خود را جزم کرده اند تا پیروز این بازی حساس باشند و همچین شکست دور رفت دربرابرنفت آبادان را جبران کنند.
شاگردان هماد سامری درتیم نفت آبادان که هم امتیاز باتیم پتروشیمی بندرامام هستن برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی دراین بازی دارند .هماد سامری همچنین دارای یک رکورد هم میباشد اوتا حالا از تیمهایی که مهران شاهین طبع هدایت آن ها را برعهده داشته در خوزستان شکست نخورده است , وتمام این اتفاقات باعث حساسیت دوچندان این بازی شده است که خود باعث تلاش بیش از بیش آبادانی ها برای پیروزی در این بازی است.
دراین بازی همچنین نباید از انگیزه برخی بازیکنان همچون ,آرن داوودی ,محمد حسن زاده ,محمد جمشیدی در نفت آبادان وآرمان زنگنه ,بهنام یخچالی ,سعید داورپناه درتیم پتروشیمی بندرامام گذشت:یکی برای خط خورداز تیم ملی,یکی برای فراموش شدن و جدایی باورنکردنی ,یکی برای اثبات خود,یکی برای قدرت نمایی بردیگری وپس گرفتن جایگاه خود ,یکی برای جنگیدن و نشان دادن خود ,یک هم برای جدال با همبازی قدیمی خود , باید دید این بازیکنان با انگیزه ایی که دارندو حس انتقام درونشان چگونه ظاهر میشوند.
همچنین برخی خبرها حاکی برآن است که طرفداران دوتیم تدابیر خاصی رابرای این بازی در نظر گرفته اند که این امر خود باعث جذابیت و زیبایی بازی میشود.
باید منتظر نشست و دید چه اتفاقاتی در بازی روز دوشنبه دوتیم رخ میدهد.سامری رکورد خودرا حفظ میکندو بانفت آبادان پیروز بازی میشود ویابلعکس شاهین طبع رکورد شکنی و باپتروشیمی بندرامام پیروز و جایگاه خودرادرصدر جدول حفظ میکند.