بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد بندرماهشهر در محکومیت کشتار شیعیان مظلوم نیجریه

خورنا -«الذین آمنو یقاتلون فی سبیل الله والذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلو اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا» کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر با صدور بیانیه ای کشتار مردم شیعه و مظلوم نیجریه را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر، در این بیانیه آمده: در جهانی که اکنون صف حق و باطل از هم مشخصی شده، این باطل است که دیگر توان دیدن حق طلبان را ندارد و به مبارزه کور برخاسته است. این حق طلبی و ظلم ستیزی، صدای ناب انقلاب اسلامی است که به گوش جهانیان رسیده و ملت هایی که تا قبل از انقلاب اسلامی ایران توان مبارزه با دولت های دست نشانده خود را نداشتند هم اکنون با بیداری اسلامی، علم مبارزه برپا نموده اند.

اکنون که چراغ انقلاب اسلامی در آفریقا و در کشور مسلمان و بزرگ نیجریه روشن شده، ارتش نیجریه با غفلت از عوامل صهیونیستی و تکفیری بوکوحرام اسلحه خود را به طرف شیعیانی که با تاسی از امام حسین علیه السلام به پا خاسته اند، نشانه گرفته است و جوی خون و آتش در شهر زاریا به پا نموده است.
در پایان این بیانیه آمده است؛ ما اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر کشتار بی رحمانه شیعیان به دست ارتش نیجریه را محکوم نموده و از دولت نیجریه و نهادهای بین المللی حقوق بشر خواستار اشد برخورد با این عوامل هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *