ترکیب یک طرفه هیات های اجرایی انتخابات مجلس دهم در فرمانداری های خوزستان

خورنا -شنیده ها حکایت از ترکیب یک طرف هیات های اجرایی انتخابات مجلس دهم در اکثر فرمانداری ها را دارد.

بر اساس این شنیده ها٬برخی فرمانداران که سابقه مدیریت در دولت سابق را داشته و منتسب به جریان انحرافی و پایداری می باشند٬در اقدامی کاملا جناحی به معرفی افراد منتسب به جریان خودمبادرت نموده و در خوشبین ترین حالت دو سه نفر از طرفدارن دولت را در جمع سی نفره مدعوین جا داده و طبق شنیده ها به مهندسی انتخابات توسط عوامل بیرونی خود اقدام کرده اند.

این شنیده ها در مورد فرماندارن منتسب به دولت که تعداد ان کم است اشاره دارد که این فرمانداران با تهیه لیست اولیه از افراد معتدل و ارایه ان به هیات نظارت٬با جواب رد هیات های نظارت مواجه شده و این هیات عزم خود را جزم نموده که راه را جهت ورود طرفداران دولت به هیات های اجرایی مسدود نماید.

متاسفانه این فرمانداران که تعداد انها اندک است به جای تهیه چندین لیست که اماده ارائه به هیات نظارت باشند٬در دام افتاده و برای تشکیل هیات اجرایی ٬افرادی را در لیست های جدید وارد نموده که از سد هیات نظارت عبور نمایند.

منابع اگاه اظهار می نمایند که در نهایت تشکیل این معدود هیات های اجرایی نیز همگام با مخالفین دولت رقم خورد.از طرفی دیگر به عقیده فعالین سیاسی طرفدار دولت با این ترکیب از هیات های اجرایی٬شاهد رد صلاحیت کاندیداهای نزدیک به دولت در هیات های اجرایی باشیم و کار هیات نظارت را سبک نمایند.

درنهایت شاید امیدی به یک رقابت واقعی در صحنه انتخابات استان نباشیم و با این ترکیب شاهد راه یابی مخالفین دولت به مجلس دهم در استان خوزستان باشیم. باید منتظر روزهای آینده باشیم که متولیان امر انتخابات در استان با چه شیوه ایی این معضل بوجود آمده را مدیریت خواهند نمود.

منبع: میسان نیوز