مقتدایی: با معترضین متخلف حادثه بهبهان برخورد قانونی می شود

خورنا – استاندارخوزستان افزود: سهم اشتغال روستای شهرویی نسبت به جمعیت شهرستان بهبهان ۱/۵ درصد گزارش شده است این درحالی است که میزان جذب جمعیت این روستا در پروژه بید بلند ۲ طبق بررسی های بعمل آمده ۱۶ درصد است.

مدتی پیش مقتدایی زمانی که شنید یک فروند هواپیمای مسافربری برفراز فرودگاه اهواز مشکل فرود دارد و چرخ های هواپیما بازنمی شود سراسیمه خود را به اتاقک برج مراقبت فرودگاه بین المللی اهواز رساند تا عوامل پرواز و فرودگاه را دلداری دهد. این پروازبه حول قوه الهی با سلامت به زمین نشست.
استاندارخوزستان دوهفته پیش زمانی که احتمال می  داد درمحل فرودگاه اهواز درگیری هایی بین طرفداران یکی از سخنرانان مدعوبرای جمع دانشجویان با گروهی رخ دهد؛ دراین محل حضور یافت و کنترل اوضاع را به دست گرفت  که خوشبختانه حادثه ای رخ نداد. به راستی که او مرد روزهای بحران است.
به گزارش شوشان، دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان که ازاو به عنوان مرد روزهای بحران یاد می کنند، بامداد امروز چهارشنبه حوالی ساعت ۵ بامداد در میان معترضین روستای شهرویی بهبهان حضور یافت و به صورت میدانی مسئله را بررسی و غائله را خاتمه داد.
استاندارخوزستان اظهار کرد: با متعرضین متخلف روستای شهرویی بهبهان برخورد قانونی می  شود. قرارنیست که هرجا بدون بررسی لازم کارها پیش نرفت مردم جاده مواصلاتی را مسدود کنند!!
دکتر مقتدایی بااشاره به این که گاز بید بلند ۲ یک پروژه ملی است گفت: بدون شک جذب نیروها باید شامل کل منطقه و شهرستان بشود اما طبق بررسی های بعمل آمده نسبت بین جمعیت منطقه با تعداد نیروهایی که جذب طرح ملی گاز بید بلند شده اند، درصد بالایی است . طبق بررسی های بعمل آمده سهم اشتغال منطقه شهرویی به مراتب بیش از جمعیت منطقه و شهرستان بهبهان است.
استاندارخوزستان افزود: سهم اشتغال روستای شهرویی نسبت به جمعیت شهرستان بهبهان ۱/۵ درصد گزارش شده است این درحالی است که  میزان جذب جمعیت این روستا در پروژه بید بلند ۲ طبق بررسی های بعمل آمده ۱۶ درصد است.
مقتدایی تاکید کرد: قرارنیست که هرجا کار پیش نرفت راه را بر روی مردم ببندند. با متخلفین این حادثه  برخورد قانونی شود.
برخی ازساکنان روستای شهرویی بهبهان  شب گذشته در اعتراض به روند استخدام در پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند.
 بنابه اظهارات فرماندار بهبهان اهالی روستای یاد شده با ادعای استخدام نشدن اهالی روستا در پالایشگاه بیدبلند، نسبت به بستن جاده منتهی به پالایشگاه اقدام کردند.
حسین ملک خدایی گفت: ماموران نیروی انتظامی که برای باز کردن جاده به منطقه مورد نظر اعزام شده بودند مورد حمله ساکنان این روستا واقع شدند.
وی افزود: این افراد با سلاح گرم به سوی ماموران تیراندازی کردند که در این حادثه، یکی از اهالی روستا کشته شده و دو نفر نیز مجروح شدند.
  فرمانداربهبهان گفت: خوشبختانه بامداد امروز چهارشنبه حوالی ساعت ۵ صبح دکتر مقتدایی استاندارخوزستان درمحل حضوریافت و قائله با  تدبیرایشان خاتمه یافت و حل شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *