جلسه پرسش و پاسخ با موضوع «معادله ى ثروت با رأى» و «توسعه فرهنگى در آبادان» برگزار شد +تصاویر

خورنا -جلسه ى پرسش و پاسخ با موضوع " معادله ى ثروت با رأى" همچنين " توسعه ى فرهنگى در آبادان" با حضور دكتر يدالله نيكپور استاد و عضو هيأت علمى دانشگاه علوم فنون دريايى همچين تعداد زيادى از فعالان فرهنگى ، هنرى ، سياسى و نخبگان دانشكده نفت آبادان روز سه شنبه ١٣٩٤/٠٩/٢٤ در كافه كتاب شازده كوچولو برگزار شد.

خورنا -جلسه ى پرسش و پاسخ با موضوع ” معادله ى ثروت با رأى” همچنین ” توسعه ى فرهنگى در آبادان” با حضور دکتر یدالله نیکپور استاد و عضو هیأت علمى دانشگاه علوم فنون دریایى همچین تعداد زیادى از فعالان فرهنگى ، هنرى ، سیاسى و نخبگان دانشکده نفت آبادان روز سه شنبه ١٣٩۴/٠٩/٢۴ در کافه کتاب شازده کوچولو برگزار شد.
نیکپور در ابتدا ؛ توسعه اقتصادى را سر منشأ پیشرفت جامعه برشمرد و تولید ثروت را مهمترین عامل برون رفت از نابسامانى هاى اجتماعى عنوان کرد.
وى افزود شایسته سالارى اولین گام به سوى تولید ثروت است.
مرتضى دهدارى پور فعال سیاسى،اجتماعى که اجراى این نشست را به عهده داشت ، دگرگونى یک جامعه توسط عناصر فرهنگى با توجه به توسعه ى اقتصادى و سیاسى را اساسِ توسعه ى فرهنگى عنوان کرد و تعیین ارزشها و خلق هنجارها متناسب با فرهنگ ، مذهب و ملیت یک کشور توسط جامعه مدنى را نقطه ى آغازینِ ترقى فرهنگى دانست.
یدالله نیک پور در پاسخ به پرسش دانشجویان حاضر در جلسه مبنى بر نقش فرهنگ و هنر در روشنگرى و آگاهى بخشى به جامعه ، عنوان کرد ؛ تأتر ، موسیقى ، سینما و شعر باید در خدمت اقتصاد و تولید سرمایه باشند چراکه هرگونه توسعه مستلزم شکوفایى اقتصادى میباشد.
مدیرگروه شیمى دریا دانشگاه علوم و فنون دریایى مهمترین مشکل مردم در شهرستان آبادان را مسائل معیشتى عنوان کرد و راه حل این معضل را شایسته سالارى در انتخاب و انتصاب مسئولان فارغ از جناح بندى هاى سیاسى ، بومى گرایى و قومیت گرایى برشمرد.
وى با تأکید بر اصل شایسته سالارى ، شناسایى و حمایت از افراد توانمند در زمینه ى جذب سرمایه و امکانات براى آبادان را وظیفه ى اصلى شهروندان هنگام انتخاب نمایندگان و مسئولان شهرى دانست.
پرویز جوهرى ؛ پیشکسوت ورزش آبادان و رئیس بنیاد امور مهاجرین استان فارس در دوران جنگ تحمیلى ، کعابى ؛ رئیس دفتر نماینده ى آبادان در مجلس شوراى اسلامى ، محمد بم ؛ نایب رئیس انجمن شعر آبادان ، هدى کریمى صدر مسئول حزب زنان نواندیش مسلمان در آبادان و پریسا هاجرى از هنرمندان بنام هنر عکاسى از جمله شرکت کنندگان در جلسه ى روز سه شنبه بودند که هریک به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
iaaaa qqqq02 ۱۱۱۱e qqqq02

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • زهرا سینا هر کاندیدی که فرزند لیسانس بیست و هفت ساله ام را تا پایان دی ماه استخدام کرد به او هزاران رای خواهیم داد شماره تماس ۰۹۱۶۳۳۱۰۵۵۷