اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه خوزستان در خصوص کاندیداهایی که خود را به این حزب منتصب میدانند

خورنا – اخیرا در برخی رسانه ها مشاهده شده است افراد که احتمالا قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را دارند خود را منتسب به حزب اعتدال و توسعه معرفی نموده یا اعلام کرده اند که مورد حمایت این حزب هستند.

با عنایت به اهمیت موضوع و به منظور تنویر افکار عمومی٬ شورای استان خوزستان حزب اعتدال و توسعه اعلام می کند:

۱- عضویت در حزب اعتدال و توسعه٬ نیازمند طی مراحل مختلفی از جمله درخواست کتبی و تکمیل فرم های مربوطه از سوی متقاضی و تایید آن توسط کمیته تشکیلاتی است. افرادی که این مراحل را طی نکرده اند نمی توانند خود را عضو حزب اعتدال و توسعه بنامند.
۲- از جمله شرایط عضویت در حزب اعتدال و توسعه٬ عدم عضویت در دیگر احزاب است.
۳- موضوع حمایت شورای استانی حزب از کاندیداهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است که قطعا در مهلت قانونی طی اطلاعیه ای رسما اعلام می شود. لذا تا زمان اعلام رسمی کاندیداهای مورد حمایت از سوی حزب٬ هرگونه ادعای اشخاص در این رابطه فاقد صحت بوده و تکذیب می شود.
۴- ضمن دعوت از کنشگران محترم سیاسی و کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی به رعایت تقوا و اخلاق حسنه سیاسی٬ تاکید می شود شورای استان خوزستان و کمیته حقوقی حزب اعتدال و توسعه٬ هرگونه سواستفاده از نام و عنوان این حزب را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.
۵- از مدیران٬ سردبیران و خبرنگاران ارجمند در رسانه ها استدعا داریم پیش از درج هرگونه خبز درباره انتساب افراد به حزب اعتدال و توسعه٬ صحت موضوع را از واحد اطلاع رسانی شورای استان حزب جویا شوند.
با تشکر
حزب اعتدال و توسعه خوزستان