معاون فرماندار دزفول

بخش صعب العبور و کوهستانی دزفول زیر پوشش دکل های مخابراتی می روند

خورنا – مهندس پوررکنی معاون فرماندار دزفول طی نشست خبری که ظهر امروز با اصحاب رسانه داشت در خصوص برخی از پروژه ها به رسسانه ها توضیحاتی داد .
پوررکنی در خصوص پل کول که در مرز خوزستان و شهرکرد است و مسیر تردد عشایر میباشد که با طول ۱۱۰ متر و سازه پل بصورت مفصلی است مدت زمان اجرای پروژه به دلیل صعب العبور بودن منطقه ۲۴ ماه است و پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۲۰ درصد میباشد که با اعتبار بالغ بر ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان در حال اجرا میباشد .
معاون فرماندار نیز در ادامه به تحت پوشش قرار گرفتن دکل های مخابراتی بخش کوهستانی و صعب العبور بخش های سردشت و شهیون که قریب به ۷۰ درصد از مساحت شهرستان را تشکیل می دهند خبرداد که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد خبرداد که امید است تا پایان سال جاری ۵۰درصد منطقه تحت پوشش قرار گیرد .
وی در خصوص آبرسانی و برق رسانی به روستا های این منطقه نیز چنین پاسخ داد که کار های بسیار خوبی توسط ادارات مربوطه انجام شده است .
مهندس پوررکنی در ادامه به پروژه پل ماهوربرنجی پرداخت که این پل با فاصله ۱۰۰ متری از پل باستانی که در این منطقه قرار داشته و با تولیت اداره راه و شهر سازی وبا پیشرفت بیش از ۵۰درصدی خبرداد .
شهرستان دزفول با مساحت ۴۸۵۰ کیلومترمربع در شمال استان خوزستان واقع شده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *