یک سایت علیه همه؛ آقای شهردار گوشتان بدهکار حرف افراطی ها نباشد

خورنا – اخیرا یکی از سایتهای خبری استان که ید طولایی در انگ زدن به چهره های فرهنگی و اجتماعی و همچنین مسولان دولت تدبیر و امید دارد در مطلبی شهردار اهواز را بخاطر یک انتصاب مورد هجمه قرار داده و باانتشار مطالبی بنقل از برخی اعضای شورا، به آنچه انتصاب فتنه گران نامیده اعتراض کرده است!

همین سایت اخیرا هم مطلبی علیه دکتر مقتدایی استاندار محبوب و مهندس ارزانی فرماندار اهواز منتشر کرده و آنان را به همراهی با فتنه گران متهم کرده و حتی فرماندار را به انتصاب یک متهم امنیتی(!) متهم و مورد مواخذه قرار داد.

همین سایت پیش از این هم بارها شهردار اهواز را که سالیان سال سابقه خدمت در نظام جمهوری اسلامی در حساسترین مشاغل را داشته است و تعهد و علاقه و التزام وی به نظام و انقلاب بر همگان عیان و مبرهن است را به بهانه های واهی مورد هجمه و مطالب غیرمنصفانه ای درخصوص عملکرد مدیریت شهری اهواز منتشر کرده است. در حقیقت مطالب از این دست را می بایست در راستای تحت فشار قراردادن استاندار، فرماندار و شهردار و سایر مسولان استانی و شهرستانی ارزیابی کرد چراکه برخی جریانات افراطی بدنبال تک صدایی و حذف صداهای دیگران در سطح استان هستند.

سخنی هم با شهردار اهواز و سایر مسولان استانی داریم و آن اینکه گوشتان بدهکار حرف یکسری افراد و جریانات افراطی نباشد. سوابق تعهد و خدمت صادقانه و خالصانه شما بر همگان روشن است و حرف یک افراد تندروی اقلیت نه تنها هیچ خریداری ندارد بلکه قاطبه مردم ولایتمدار اهواز از فعالیتها و اقدامات شما در استفاده از نیروهای جوان و نخبه این شهر و استان حمایت خواهند نمود چراکه امروزه کسانی که دنبال پیاده کردن جوانان از قطار نظام و انقلابند نه تنها خدمتی به نظام و انقلاب نمی کنند بلکه برخلاف منویات رهبر فرزانه انقلاب قدم برمی دارند.