به گزارش خورنا:

جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد/ماهشهر میزبان همایش حمایت از تولیدات منطقه ای

آمنه محتشمی-خورنا:صبح امروز (دوشنبه) جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر با حضور میهمانان ویژه،سردار روانکاو فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، جناب آقای حویزاوی مدیر کل سازمان حج و زیارت استان خوزستان به ریاست فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در محل فرمانداری برگزار گردید.
حاج آقا غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در ابتدا پس از عرض سلام و خیر مقدم به حضار و میهمانان ویژه از حضور بی سابقه و پررنگ مردم و مسولین شهرستان در برگزاری مراسم اربعین در مواکب مرز شلمچه قدردانی کردو گفت:
خوشبختانه مردم و مسولین شهرستان ماهشهر با تلاش های همگانی و شبانه روزی مسولیت و وظیه خود را در خدمت رسانی به زائران حسینی با برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی که بیانگر عشق خالص این مردم به سیدالشهدا و اهل بیت (ع)به انجام رسانیده اند.
وی ادامه داد:طبق گفته های دکتر قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر امیدواریم بتوانیم در سال های آتی نیز این مواکب را برپا و شاهد مراسم هرچه با شکوه تر باشیم.
سردار روانکاو فرمانده منطقه سوم ندسا پس از قدردانی از حضور و نقش مهم مردم و مسولین شهرستان بندر ماهشهر در برگزاری مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از افتخارات جغرافیای این منطقه وجود معابر خروجی به سمت بارگاه امام حسین (ع) است که فرصت مناسبی است برای ادای بخشی از دین خود به سیدالشهدا و اهل بیت ایشان.
سردار روانکاو خاطرنشان کرد:شهرستان ماهشهر بار دیگر کمک های ویژه و حضور پر رنگ خود را در این رزمایش بزرگ حسینی به نمایش گذاشت که به خوبی جایگاه ویژه این شهرستان را نسبت به سایر شهرستان ها در این مراسم احساس میشد.
منصور قمر فرماندار شهرستان ماهشهر پس از خیر مقدم به حضار و میهمانان ویژه و خسته نباشید به تمامی افراد و مسولین حاظر در برگزاری مراسم اربعین حسینی بیان کرد:امیدواریم توانسته باشیم سهم خود را در خدمت رسانی به زائران که راهپیمایی بزرگ جهانی را رقم زد به خوبی ارائه داده باشیم ،و هر ساله به بزرگی و شکوه آن افزوده می شود که این همه بیانگر ارادت بسیار زیاد این مردم به سیدالشهدا می باشد که حق بزرگی به گردن تمامی مسلمانان و شیعیان دارد.
منصور قمر در ادامه صحبت های خود تصریح کرد:انجام وظیفه شهرستان ماهشهر در برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی که حاصل زحمات مدیران و مردم فهیم و متدین شهرستان بوده میسر نبود مگر با تلاش های تیمی و همکاری های دوجانبه که امیدواریم بتوانیم به همین شیوه تیمی و همگرایی با وجود ظرفیت های بسیار بارزش شهرستان گام های بیشتری را در راستایدتوسعه شهرستان برداریم و نیازهای مردم محترم شهرستان بندر ماهشهر را رفع نماییم.
منصور قمر در پاین جلسه از برگزاری همایش حمایت از تولیدات متقابل منطقه ای در شهرستان ماهشهر خبر داد و گفت:
همایش استانی و نیمه کشوری با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی،شرکت عملیات غیر صنعتی و اداره صنعت،معدن وتجارت در ۲۴ آذر ماه با هدف حمایت از تولیدات منطقه ای و توسعه و افزایش خرید تولیدات بومی در تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علیرضا ایکاش اداره صنعت،معدن وتجارت ماهشهر به وظائف مقرر خود و تخلفات کلان اتاق اصناف ماهشهر عمل نماید تا برگزاری همایش های که نتیجه آن بریز و بپاش های آنچنانی است .
  • ناصری آقای شهرام عیسی زاده می خواهد همایش حمایت از تولیدات برگزار کند!!! چرا ایشان گزارش عملکرد خود را در ۴ سال مدیریت اداره صنعت،معدن وتجارت ماهشهر-کمیسیون نظارت اصناف ماهشهر و برگزاری انتخابات ۳۳ اتحادیه و اتاق اصناف ماهشهر به عرض ملت شهیدپرور ماهشهر نمی رساند .
  • احمدی آقا این همایش ها چه نفعی دارد؟
  • اشرفی وقتی وزیر صنعت این همه خلاف داره می خواهید رییس اداره صنعت ماهشهر ... باشه
  • اشرفی قدرت اگر نقد نشود به سوی استبداد می رود-رییس جمهور فرماندار محترم ماهشهر ما به دلیل تخلف در ادارات ماهشهر انتقاد داریم کجا باید برویم؟
  • عساکره همایش؟ بابا بازار ماهشهر درست کنید باقی اش پیش کش
  • بندری بهتره بازرگانی ماهشهر همایش اصلاح اداره خود را برگزار نماید
  • قنواتی مگه رهبری نفرموده بجای این همایش ها ، بروید دنبال عمل