موقعیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند برتر است ؟ / بخش هفتم

 

مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه حق دارند از آخرین تحلیلهای انتخابات مجلس دهم کسب اطلاع نمایند و بدانند موقعیت و محبوبیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم بین مردم برتر است ؟

اگر مردم از آخرین تحلیل انتخابات مجلس دهم در شوشتر ، گتوند و حومه مطلع باشند قطعا بهتر می توانند کاندیدای شایسته خود را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند .

صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم خورنا ، به جهت اطلاع رسانی و شفافیت از میزان مقبولیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم در بین مردم و به جهت اطلاع رسانی از آخرین وضعیت و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم ، اقدام به انتشار آخرین تحلیلها از موقعیت انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم می نماید .

در زیر ، هفتمین بخش از آخرین تحلیلها و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم تا این لحظه منتشر می گردد که تقدیم حضور مردم قرار می گیرد:

هر چه به زمان برگزاری انتخابات مجلس دهم نزدیکتر می شویم فعالیت نامزدهای احتمالی انتخابات نیز پر رنگ تر می شود .

مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند نیز از تحولات انتخاباتی نیز بی تاثیر نبوده و هر شهروندی در حال آنالیزه کردن کاندیدای انتخابات می باشد . برخی از مردم کاندیدای خود را انتخاب نموده و در جلسات انتخاباتی کاندیدای خود به صورت منظم شرکت می کنند .

کاندیدای انتخابات مجلس دهم و هواداران این کاندیدا هر کدام به شدت در حال یارگیری بین مردم می باشند و هرکدام از کاندیدا سعی می کنند تا با ادبیات خاص خود بین مردم اینگونه القا نمایند که اصلح هستند .

اخبار رسیده نیز حاکی است که همه کاندیدای انتخابات مجلس رقابتهای انتخاباتی خود را تشدید نموده اند . اما هم کاندیدای انتخابات مجلس دهم و هم مردم این روزها به زمان ثبت نام کاندیدا در فرمانداری و در نهایت به شورای نگهبان چشم دوخته اند تا ببینند کدام کاندیدا تایید صلاحیت می شوند .

برخی اخبار رسیده نیز حاکی است که هواداران کاندیدا می گویند اگر گزینه اول ما از بین کاندیدا رد صلاحیت شد گزینه دوم خود را انتخاب می نماییم .

در بین کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس دهم نامهایی مانند : محمود خرم دل ، سهراب گیلانی ، سید محمد سادات ابراهیمی ، محمدرضا آملازاده ، احمد پیکری ، سعید ایزدیان ، مریم ابریشمکار ، محمدرضا پورخسروی ، منوچهر علیزاده ، امیر رسولی ، اسحاق عسکری و عباس نوری بیشتر از دیگر کاندیدا در شهرستانهای شوشتر و گتوند به گوش می رسد .

زمزمه هایی نیز از آمادگی برخی از کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند برای مناظره با حضور مردم و خبرنگاران در مکانهای عمومی مانند تالارها و مساجد شنیده می شود که البته تاکنون هیچ مناظره انتخاباتی به دلیل ممنوعیت تا پیش از زمان تبلیغات رسمی برگزار نشده است .

برخی از کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند نیز در حال آماده سازی فیلم تبلیغاتی خود می باشند ./

بخش بعدی تحلیل انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم در خورنا به زودی منتشر می گردد ./

ادامه دارد …