هفتمین جلسه جبهه اصلاحات اندیمشک برگزار شد

خورنا- راهبرد جبهه اصلاحات اندیمشک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برسی شد.

هفتمین جلسه ی” جبهه اصلاحات اندیمشک” جمعه شب مورخ۹۴/۹/۱۳ با ذکر تلاوتی از کلام الله مجید و با حضور جوانان اصلاح طلب اندیمشک و چهره های مردمی اصلاح طلب با موضوع بررسی راهکارها و برنامه های مناسب با این مقطع زمانی برگزار شد.
در این جلسه که با محوریت همفکری و ارائه ی راهکارها برای استفاده ی بهینه و درست از ظرفیتهای موجود با توجه به مدت زمان باقی مانده تا انتخابات برای رسیدن به پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو برگزار شد،تمامی راهکارهای مدنظر حاضرین در جلسه مورد بررسی قرار گرفت که خروجی آن چند برنامه ی مفید به شرح ذیل بود:
یکی از مهمترین مباحثی که در تمامی جلسات مطرح شده و در این جلسه نیز بر آن تاکید شد،عدم موازی کاری و زاویه داشتن جبهه ی اصلاحات اندیمشک با مجمع اصلاح طلبان اندیمشک بود که دوستان با بیان علل جدا شدن از مجمع و اینکه دلیل جدایی تنها اختلاف نظر در پیشبرد برنامه ها و اینکه روندی که دوستان مجمع در پیش گرفتند منجر به انزوای اکثر همفکران و تضعیف کاندیداها بوده است،در این جلسه نیز برای شفافیت مسائل برای دوستان حاضر در جلسه شرح داده شد.
و تاریخچه ی فعالیت اصلاح طلبان اندیمشک و چرایی شکست در انتخاباتها مورد بررسی قرار گرفت و علل شکستها و ناکامی های مکرر اصلاح طلبان اندیمشک شرح داده تا تجربه گذشته چراغی باشد برای رسیدن به آینده ای روشن.
در این جلسه مقرر شد که بدنه ی قوی برای جبهه ی اصلاحات شکل داده شود و با جذب نیرو دارای قدرتی شده که تعیین کننده و تاثیر گذار باشد و با دست پر به سراغ کاندیداها رفته و نظرات خود را اعم از اجماع و سایر مسائل مطرح کنیم.

با توجه به اینکه سازوکار کلی برای تعیین کاندیدا در کل کشور وجود دارد اما به مرحله ی عمل نرسیده است،جبهه اصلاحات نباید زودتر و جلوتر از کل کشور حرکت کند.
امروز زمان انتخاب کاندیدای نهایی نرسیدست چراکه هر اتفاقی که باعث کناره گیری احتمالی کاندیدای مورد نظر ما شود،باعث نشود در روند کاری ما خللی ایجاد شود.
همچنین مقرر گردید شورایی تشکیل شده و با برنامه ریزی و بررسی شرایط،جلساتی کاملامردمی توسط اعضای جبهه اصلاحات درمناطق مختلف برای هرسه کاندیدا برگزارشود.تا به این صورت،اقبال عمومی کاندیداها را بالا برده و مردم را نسبت به کاندیداهای اصلاح طلب آشنا کنیم.در طی این جلسات نقاط قوت وضعف کاندیداها مشخص میشود وجهت تقویت بیشترآنان،راهکارهایی ازسوی افرادجبهه به کاندیداها ارایه می گردد. و با اینکار اصلاح طلبان زا از فضای مجازی و گروههای واتساپی به دل توده مردم میبریم
ستادی با محور اصلاحات و حمایت و برنامه ریزی برای هرسه کاندیدای اصلاح طلب تشکیل شود.
در این ستاد نیروهای جبهه ی اصلاحات فعالیتهای خود را تا زمان انتخابات بنابر برنامه ی مدون برای هر مقطع زمانی صورت میدهند.
هرسه کاندیدا حداقل در جلسات خصوصی و درون گروهی باید درکنارهم قرار گیرند که رایزنی برای تحقق این برنامه نیز برعهده ی شورای برنامه ریزی میباشد.
شورا با بررسی و جویا شدن نظر افراد بنابر تمایل برگزار کنندگان جلساتی را برای هریک از کاندیداها هماهنگ میکند.
با توجه به اینکه هنوز به کاندیدایی واحد نرسیدیم و هرسه کاندیدا در حال حاضر مورد حمایت ما هستند، جبهه ی اصلاحات از صدور بیانیه تنش زا یا مخالف با کاندیداها پرهیز نمایند، کاندیداهای اصلاح طلب راتخریب نکنند وبرای جلوگیری ازانشقاق آنها راباهم مقایسه نکنند،نقاط ضعف کاندیداهارا مستقیماوباحضور خود کاندیدا نه در فضای مجازی به شکل انتقادسازنده مطرح نمایند،
همچنین نقاط مثبت کاندیداها رابدون تحقیر یامقایسه بادیگری عنوان کنند.
در پایان پنج نفر بعنوان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شدند.
این شورا ابتدا باکاندیداها نشست های خصوصی برگزارمی کند،سپس هرکاندیدایی یک نماینده به شورا معرفی کندوشورا درسطح حوزه انتخابیه باهماهنگی مسیولین برنامه ریزی کاندیداها،جلساتی بر۹گزارمیکند که دراین جلسات کاندیداهابصورت تکی حضورپیدامیکنند ولی بنا به تشخیص جبهه اصلاحات هروقت لازم بود،جلسات مشترکی سه کاندیدا خواهندداشت که عمدتا در مکان موردنظر جبهه برگزارخواهد شد.
این جلسه پس از گفتگوهای بسیار و اظهارنظرهای حاضرین درجلسه،ساعت ۲۲ به پایان رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس احسنت بلاخره قدمی برداشتند اصلاحات اندیمشک