“شهید صارمی” از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس نداشت

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: شهید “محمود صارمی” از جمله خبرنگاران پرتلاش و آزاده‌ای بود که از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس به دل راه نداد و به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، سیدعارف مهدی‌نیا صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان شهری در سالن خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران چشم و گوش مسئولان هستند و باید وظیفه انعکاس اخبار را با دقت و جدیت تمام اجرایی کنند.

وی افزود: خبرنگاران باید از صحت و سقم اخبار مطلع شده و بدون منبع موثق به انتشار خبر نپردازند زیرا در این صورت مشکلات زیادی را ایجاد می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان خاطرنشان کرد: خبرنگاران این شهرستان نیز در راستای انجام رسالت خطیر اطلاع‌رسانی، به بهترین نحو ممکن عمل کرده و به همین مناسبت باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در طول دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز بیگانه فصلی تأثیرگذار در تاریخ این مرز و بوم است که بخشی از آن ماحصل تلاش خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگارانی بود که با هدف اطلاع‌رسانی و نیز انتقال فرهنگ اسلامی ـ انقلابی جبهه به این عرصه وارد شده بودند.

مهدی‌نیا در پایان با تبریک به‌مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: شهید “محمود صارمی” از جمله خبرنگاران پر تلاش و آزاده‌ای بود که از حضور در خطرناکترین میدان‌ها ترس به دل راه نداد و به رسالت خویش تا انتها وفادار ماند.

در پایان این مراسم از چهار خبرنگار برتر هندیجان با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.