محمد رضا کرمی شهردار دزفول

شهرداری دزفول با تمام توان برای مراسم اربعین آماده است

خورنا – محمدرضا کرمی‌نژاد” شهردار دزفول گفت: بنا بر سنت همه ساله حرکت هیأت عزاداری و کاروان نمادین اسرای کربلا از آستانه مطهر محمد بن موسی الکاظم(ع) سبزقبا به سمت آستانه تبرکه محمد بن جعفر طیار (ع)، امسال نیز این مراسم در روز اربعین حسینی با حضور گسترده مردم دزفول برگزار می شود.
وی ادامه داد: به همین منظور شهرداری دزفول با بسیج کلیه امکانات فنی و فرهنگی خود ضمن فضاسازی محیط شهری، مسیر و آستانه محمد بن جعفر (ع)، مسیر حرکت هیأت حرم تا حرم را جهت سهولت این حرکت ۱۰کیلومتری آماده کرده است. با توجه به شروع پروژه ۲ بانده کردن این جاده، سال آینده کل این مسیر به صورت اتوبان خواهد بود.
شهردار دزفول پاکسازی مسیر، جدول گذاری و تعریض جاده محمد بن جعفر (ع)، تعریض و مسطح کردن شانه جاده، بهسازی و زهکشی جلوی آستانه محمد بن جعفر (ع)، نصب بنرهای مذهبی و تصاویر شهدا شهرستان در مسیر حرکت هیأت، استقرار ماشین آتشنشانی در روز مراسم، آمادگی ناوگان اتوبوسرانی جهت بازگرداندن عزاداران از آستانه محمد بن جعفر(ع) به سمت شهر، آب پاشی و شستشوی مسیر محل برگزاری تعزیه و آستانه محمد بن جعفر (ع) و همچنین در اختیار قرار دادن کسیه زباله به گروه های فرهنگی و مردمی جهت مساعدت با نیروهای خدماتی شهرداری برای نظافت در مراسم و بعد از آن را از جمله اقدامات شهرداری دزفول در این خصوص برشمرد.