آقای فرماندار! خطاب صحبت های من فقط به جناب عالی نیست

خورنا – این فعال رسانه ای ادامه داد: در هفتکل بسیاری مشکلات اساسی دیگر هم جواب قانع کننده ای به آنها داده نشده مانند موضوع نفت و گاز این شهرستان که غریب به ۹۰ سال است به صورت خام ارسال می شود که هیچ گونه تاثیری در توسعه هفتکل نداشته است.

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، مهندس محمد قنبری فعال رسانه ای هفتکل و تحلیل گر ندای هفتکل در جلسه مردمی که روز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری هفتکل برگزار شد خطاب به محسن بیرانوند فرماندار هفتکل گفت: اینکه جلسات به این شکل برگزار می شود باید بنای شود برای انتقال خواسته های اساسی مردم و همچنین بیان برنامه های دولت، به طوری که تقابل بین مردم و مسئولین در خصوص حل و فصل مشکلات ایجاد شود.

 

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل وی افزود: متاسفانه آنچنان که باید این تقابل چه در گذشته  و چه هم اکنون برقرار نشده به طوری که مردم هفتکل مرتب از حل نشدن مشکلات اساسی این شهرستان گله مند هستند.

 

 

قنبری بیان کرد: مثلا مردم هفتکل و بسیاری از دیگر شهرهای شمال شرق استان خوزستان خواستار اجرای شدن طرح استراتژیک راه آهن خوزستان به اصفهان هستند ولی فلان نماینده می گوید شاید این طرح تا بیست سال دیگر هم اجرایی نشود که این خود، نوعی بدون جواب گذاشتن سوال و خواسته های مردم می باشد.

 

 

این فعال رسانه ای ادامه داد: در هفتکل بسیاری مشکلات اساسی دیگر هم جواب قانع کننده ای به آنها داده نشده مانند موضوع نفت و گاز این شهرستان که غریب به ۹۰ سال است به صورت خام ارسال می شود که هیچ گونه تاثیری در توسعه هفتکل نداشته است.

 

 

ایشان در پایان  گفت: آقای فرماندار خطاب صحبت های من فقط به جناب عالی نیست بلکه هم نماینده مردم در مجلس و هم شورای شهرستان و هم  روسای دیگر ادارات باید به خواسته عمومی مردم بیشتر توجه کنند.

 

 

 

گزارش از: علی عوض نژاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *