سرویس ایاب و ذهاب رغیوه، عامل ترک تحصیل دانش آموزان شد/ بخش رغیوه بیشتر از گذشته به آینده امیدوار است

خورنا – مشکل سرویس ایاب و ذهاب مدارس بخش رغیوه باعث ترک تحصیل محصلین به خصوص دانش آموزان دختر که از روستاهای اطراف به مرکز بخش رغیوه می آیند شده است.

 

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، در جلسه نشست صمیمی فرماندار هفتکل با فعالان سیاسی  اجتماعی این شهرستان، مجید نعامی رئیس شورای مرکز بخش رغیوه اظهار داشت: مشکل سرویس ایاب و ذهاب مدارس بخش رغیوه باعث ترک تحصیل محصلین به خصوص دانش آموزان دختر که از روستاهای اطراف به مرکز بخش رغیوه می آیند شده است.

 

 

وی افزود: شهرستان هفتکل با داشتن بهترین استعداد در زمینه کشاورزی می تواند و با داشتن ۳۵ هزار هکتار زمین مستعد بکر و مسطح فرصتهای فراوانی در زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای شهرستان بوجود آورد.

 

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل ایشان بیان کرد: دولت حتی می توان با آبی کردن بخشی از زمین ها، این موضوع مهم را اجرایی کند.

 

 

نعامی ادامه داد: موضوع دیگر که سبب نگرانی و دغدغه زراعین شده است عدم تحت پوشش قرار دادن اراضی به زیر کشت رفته میباشد و با توجه به اینکه ۹۵ درصد اراضی کشاورزی به زیر کشت گندم و جو رفته است کشاورزان برای کشت این اراضی متحمل هزینه های فراوانی شده اند.

 

 

وی افزود: بیمه میتواند به عنوان چتر حمایتی، کمک حال کشاورزان در زمان خشکسالی یا سایر پدیده های طبیعی دیگر باشد لذا از فرماندار محترم و معاون ایشان خواستار پیگیری این مهم هستیم.

 

 

ایشان در پایان ضمن تشکر از عملکرد مجموعه فرمانداری هفتکل و بخشداری رغیوه به جهت پیگیری امورات بخش رغیوه گفت: این نوید را به دوستان و اهالی رغیوه میدم که بخش رغیوه بیشتر و بهتر از گذشته به آینده امیدوار است.

 

 

 

گزارش از: علی عوض نژاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *