اختصاص ۴ میلیارد ریال به احداث ساختمان مرکز بهداشت امیدیه

خورنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه از اختصاص اعتبار اولیه ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی به احداث ساختمان مرکز بهداشت بخش جایزان امیدیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، عبدالرضا اورک ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان مرکز بهداشت بخش جایزان امیدیه که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان مرکز بهداشت جایزان با اعتبار اولیه ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال امروز کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: این ساختمان با زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل کلینیک‌های پزشکی، داروخانه، استراحتگاه پزشکان و دیگر واحدهای مورد نیاز است که در صورت تزریق اعتبار، کمتر از یک‌ سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه خاطرنشان کرد: ساکنان این منطقه برای بهره‌مندی از خدمات مرکز بهداشت باید به شهرستان امیدیه و یا شهرهای مجاور عزیمت می‌کردند که این امر خود سبب بروز مشکلات و خطرات مسیر برای آنها می‌شد.

وی گفت: در صورت بهره‌برداری از مرکز بهداشت جایزان، دیگر نیازی به تردد شهروندان این منطقه به دیگر شهرها برای استفاده از خدمات بهداشتی ـ درمانی نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *