مقتدایی: اگر دولت مخالف تردد خودروهای اروندی در کل استان بود، من را عزل میکرد!

خورنا – استاندار خوزستان گفت: تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای خوزستان کاملاً قانونی است.

 عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی هیئت دولت در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای خوزستان که از سوی برخی دولتمردان مورد انتقاد قرار گرفته است، اظهار کرد: تصمیمی که در خصوص تردد این خودروها در کل استان خوزستان گرفته شده کاملاً قانونی است.

وی افزود: کار من کاملاً قانونی و با استناد به قوانین شورای عالی امنیت ملی گرفته شد و همین که تردد این خودروها در کل استان تاکنون لغو نشده، نشانگر توجه هیئت دولت به خوزستان است.

مقتدایی عنوان کرد: جغرافیای مناطق آزاد هر کدام خاص است. به‌عنوان رئیس شورای تأمین استان خوزستان و با استفاده از اختیاراتم، یک بخشنامه‌ای را تنظیم کردم و تردد خودروهای پلاک اروند را در کل استان خوزستان آزاد اعلام کردم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: اگر دولت مخالف بود، یا مصوبه تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای استان را باطل یا من را عزل می کرد.

مقتدایی در پایان با حالت طعنه گفت: فقط خواهش من این است که با این ماشین ها ویراژ ندهید.

اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور یک شنبه شب در برنامه تلویزیونی پایش شبکه یک سیما در مورد تردد ماشین‌های پلاک اروند در خوزستان اظهار کرد: ماشین‌هایی که اکنون در خوزستان تردد می‌کند، متعلق به منطقه آزاد اروند است و باید در محدوده منطقه آزاد تردد کنند. اینکه این خودروها در سراسر استان خوزستان تردد می‌کنند، جزء قوانین ما نیست. قوانین ما فقط متعلق به محدوده منطقه آزاد است. من مسئول تصمیمی که استاندار خوزستان گرفته، نیستم. ژیگول بازی با ماشین‌های ۵۰۰ میلیون تومانی هدف ما در منطقه آزاد اروند نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ابراهیم باسلام وارادت به استاندارغیوراستانمان خواهشمندیم سایرمطالبات مردمراکه پس ازسی وپنج سال بناحق وبدلیل امنیتی وغیره دریغ گردیده است ازمصلحت نظام ووزارت نفت ونیرو باتوجه ۱/۳ آبهای ایران ودوسوم درآمدارزی کشورچگونه مصلحتی لحاظ گردیده به مردم مظلوم برگشت داده شود انشالله دکتربزرگوار