محصول جدید شاسی بلند ایران‌خودرو وارد بازار می‌شود +عکس

خورنا – نماینده ایران‌خودرو در بازار شاسی‌بلندها به نام هایما S7 قیمت خورد و آماده عرضه به بازار مصرف و رقابت با سایر رقبا است.

تولید هایما با حدود ۲۰درصد ساخت داخل در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شده و آماده است تا وارد کارزار رقابت با حریفان شود و خط تولید این محصول، ظرفیت سالانه ۲۰ هزار دستگاه را دارد؛ اما بسته به تقاضای بازار به خودروهای شاسی‌بلند این ظرفیت قابل افزایش است.

شرکت هایما که در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده است، همواره در مشارکت با شرکت مزدای ژاپن موفق عمل کرده و خودروی S7 حاصل این همکاری است.

haima-s7-suv-008

«هایماs7» در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک تولید و عرضه می شود. قیمت تعیین شده برای گیربکس دستی این خودرو ۷۱ میلیون و۹۰۰ هزار تومان و برای محصول اتوماتیک ۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. عملیات اجرایی راه اندازی خط خودروی جدید هایما در شرکت ایران خودرو خراسان، از آبان سال ۱۳۹۳ به صورت جدی آغاز شد و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزیینات و لجستیک به اجرا درآمد. خطوط تولید محصول جدید با بهره گیری از ظرفیت پیمان کاران داخلی، در مدت ۱۱ ماه آماده و راه اندازی شده است.

مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی ۱/ ۸ و مدل اتوماتیک ۸/ ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر نشان می‌دهد که خودروی S7 در رده خودروهای اقتصادی بازار قرار دارد و استهلاک پایین این خودرو از مهم‌ترین نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود.