لیگ ۳ فوتبال کشور: سومین پیروزی متوالی شاهین بندر ماهشهر

خورنا –  تیم شاهین ماهشهر به سرمربیگری موسی قنواتی توانست در خانه با نتیجه یک بر صفر از سد تیم قدرتمند بهزیستی خرم آباد عبور کند.

به گزارش خورنا به نقل از  سایت روابط عمومی باشگاه شاهین بندر ماهشهر، در هفته چهارم رقابت های لیگ سه فوتبال کشور ساعتی پیش تیم شاهین ماهشهر میزبان تیم بهزیستی خرم آباد بود که موفق به شکست این تیم شد.

این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ با قضاوت محسن خادمی و نظارت بهرام سعیدی در ورزشگاه شهدای بندر ماهشهر پیگیری شد.

در دقایق اولیه نیمه نخست هر دو تیم بازی نسبتا” برابری را از خود به نمایش گذاشتند و فرصت های زیادی را یکی پس از دیگری از دست دادند اما در ادامه کار تیم شاهین ماهشهر با هدایت و فریاد های بی امان موسی قنواتی از کناره زمین کنترل و مدیریت بازی را در اختیار گرفت تا قدرت خود را به رخ حریف خرم آبادی خود بکشد.

نامهربانی های تیم داوری و قضاوت های بعضا” یک طرفه داور بازی نقش پر رنگی را در این دیدار ایفا می کرد که در نهایت هم منجر به تضعیف روحیه سفید پوشان ماهشهری شد تا فرصت های خلق شده را بدون تمرکز و تسلط بر بازی یکی پس از دیگری از دست بدهند تا نیمه نخست با نتیجه صفر – صفر برابر به پایان برسد.

با شروع نیمه مربی ها نیمه دوم ماهشهری ها با یک دفاع سفت و سخت و خط حمله سرعتی نسبت به حریف خود برتر ظاهر شدند، و با توجه کردن به گوشزد های سرمربی خود از کناره زمین و به اجرا در آوردن نقشه برتری موفق شدند مزد برتری خود را در این دیدار در دقیقه ۷۰ توسط فرشاد غیاثی دریافت کنند و گل اول را وارد دروازه بهزیستی خرم آباد کنند.

هر چند در ادامه کار تیم بهزیستی خرم آباد فشار های زیادی را برای گل زنی به شاهین ماهشهر وارد کرد اما حریف دژ دفاعی تیم شاهین ماهشهر نشد و این مصاف با نتیجه یک بر صفر به سود ماهشهری ها به پایان برسد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین بندر ماهشهر، با این پیروزی تیم شاهین بندر ماهشهر با ۱۰ امتیاز صدر جدول را در هفته چهارم تصاحب کرد.

گفتنی است تماشاگران ماهشهری در این دیدار سنگ تمام گذاشتند و از آغاز این دیدار تا پایان به طور مستمر تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند و نقش خود را به عنوان یار دوازدهم به خوبی بازی کردند که این اقدام باعث شد بازیکنان و مدیرعامل باشگاه پس از پایان دیدار به سمت سکوها رفته و از آنان تشکر کنند.

ترکیب تیم شاهین

علی یغمایی-امیر عفراوی-احسان شجاعی-سعید کیانپور-محسن طیبی-فرشید جعفری-حمزه غبیشاوی(سعید رحیمی)-سجاد قنواتی-ناصر محیط(مرتضی نژاد احمد)-فرشاد غیاثی-عباس کمالپور(امیر طرفی)

سرمربی:موسی قنواتی

گل:فرشاد غیاثی(۵۶)