عضو مجلس خبرگان رهبری در گرامی داشت شهدای صفی آباد:

آیت الله حیدری: پیوند تروریست ها با صهنویست اثبات شد

خورنا -به گزارش خورنا از دزفول، آیت الله محسن حیدری شامگاه دوشنبه در مراسم یاد بود چهلمین روز از اجرای عملیات تروریستی شهر صفی آباد دزفول، اظهار داشت: خط و مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در ایران اسلامی جاودان و در تمام عرصه‌ها منشا خیر و برکت است‌ ‌.

وی افزود: اجرای عملیات تروریستی شهر صفی آباد دزفول عدم پایبندی طراحان و عاملان این حملات را به عاشورای حسینی و حرمت ماه‌های حرام و تمام مباحث اخلاقی و انسانی را به اثبات رساند و حضور پرشکوه مردم در خاکسپاری آنان نیز منش والای مردم انقلابی ایران اسلامی را بیش از گذشته معرفی کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ترور و خشونت ماهیت رژیم صهیونیستی است و این عنصر ضد بشری در همه طراحی‌های این رژیم به چشم می‌خورد.

وی گفت: در دوران اخیر نیز گروه‌های تکفیری نیز به عنصری جدید از طراحی‌های دشمن در شکست محور‌های مقاومت جهان اسلام در عرصه‌های بین المللی تبدیل شده‌اند.

آیت الله حیدری بیان کرد: یازدهم سپتامبر و وقایع آن و کشته شدن صد‌ها انسان بی‌گناه و حوادث اخیر فرانسه پیوند فکری و عملی گروه‌های تکفیری با خط مشی رژیم صهیونیستی را به جهت پیشبرد اهداف شوم برون مرزی و ارائه تصویری خشن و نادرست از اسلام را به روشنی ثابت می‌کند.

وی افزود: حمایت کشورهای منطقه‌ از تروریست‌های منطقه‌ای و گروه‌های تکفیری حمایت استکبار از این دولت‌ها و هم بستگی آنان را در شکست عزت جبهه‌های مقاومت و توان رزمندگان و نیروهای مردمی را در مقابله با اهداف غیر انسانی و اسلامی آنان را نمایان کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه‌های نبرد علیه این گروه‌های تکفیری و پاسداری ازشان و منزلت والای حرمین شریفین پیشتازی خود در تبیین فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی را به اثبات رساندند.

وی گفت: جایگاه سالار شهیدان در تاریخ رفیع و ماندگار بوده چرا که امام‌ سوم شیعیان با هدف مقابله با لشکر تزویر و دروغ و با شهادت و شهامتی بی‌نظیر به نبرد با آنان پرداخت و شهدای ترور و مدافع حرم نیز در دوران معاصر با حضور پر صلابت در جبهه‌های نبرد و مقاومت مردمی ادامه دهنده خط و محور عاشورا در دفاع از فرهنگ و سیره اهل بیت( ع) هستند‌.

انتهای پیام/