عبدولی از مجلس طلا می‌گیرد

خورنا: نجف نژاد از دعوت عبدولی به مجلس برای دریافت مدال طلایی نمادین خبر داد و گفت: بعد از بازی‌های المپیک، مجلس طی جلسه‌ای مشترک با وزیر ورزش و اعضای کمیته ملی المپیک موضوع داوری کشتی عبدولی را پیگیری خواهد کرد.

مقداد نجف‌نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناداوری آشکار کشتی عبدولی با استیو گینو، گفت: اینکه اشتباه داوری جزئی از بازی است را باید بپذیریم اما نمی‌توانیم قبول کنیم که اقدام داور کشتی در مسابقه عبدولی با حریف فرانسوی، صرفاً یک اشتباه داوری بوده است.

وی افزود: همانگونه که رئیس‌جمهور محترم فرمودند، ملت ایران عبدولی را قهرمان واقعی می‌داند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از مردم ایران، آقای عبدولی را پیروز رقابت با استیو گینو فرانسوی می‌داند.

نجف‌نژاد از دعوت عبدولی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که مدال طلای نمادین مجلس تقدیم وی خواهد شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام داور در کشتی روز گذشته عبدولی، شائبه‌های فراوانی را در ذهن مردم به وجود آورده است، تصریح کرد: بعد از پایان بازی‌های المپیک، هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس طی جلسه‌ای مشترک با وزیر ورزش و اعضای کمیته ملی المپیک موضوع داوری کشتی عبدولی را پیگیری خواهد کرد.

نجف‌نژاد با بیان اینکه مسئولان برگزار کننده المپیک ثابت کردند که با رشد و پیشرفت جوانان ایرانی مشکل دارند و فاقد صلاحیت لازم برای اجرای عدالت حتی در ورزش هستند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی درصدد است موضوع داوری روز گذشته کشتی را در مجامع ورزشی بین‌المللی مطرح کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *