جلسه انجمن کتابخانه های عمومی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد +عکس

خورنا – رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هفتکل در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید این شهرستان به تشریح برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت.

 

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خرگزاری ندای هفتکل، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی هفتکل به مناسبت هفته کتابخوانی برگزارشد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کتابخوانی برنامه های این اداره را در هفته کتابخوانی تشریح کرد.

 

وی گفت: نمایشگاه کتاب با تخفیف %۴۰ از تاریخ ۹۴/۸/۲۳ به مدت ۱۰ روز در محل کتابخانه عمومی شهیدان اسلام بر پا خواهد شد.

 

 

ایشان افزود: همچنین عضویت رایگان در تاریخ ۹۴/۸/۲۴ ، تقدیر از اعضای فعال کتابخانه، اهداکتاب به مدارس بخش رغیوه، از دیگر برنامه های هفته کتابخوانی می باشد.

 

مرادی فر تصریح کرد: در هفته کتابخوانی قفسه آثار نویسندگان هفتکل با حضور مسئولان محلی رونمایی خواهد شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های هفتکل اظهار داشت:از دیگر برنامه های این هفته، نواختن زنگ کتابخوانی در یکی از مدارس ، بازدید دانش آموزران ودانشجویان از کتابخانه، وعضویت کارکنان ادارت دولتی در کتابخانه خواهد بود.

 

وی در پایان از همشهریان خواست کتابهای بلا استفاده خود در منزل را به کتابخانه هدیه کنند تا در معرض استفاده عموم مردم قرار گیرد و با این کار باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان شوند.

 

گفتنی است هفته کتابخوانی از ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه می باشد و شعار امسال هفته کتاب، تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی است.

 

گزارش و عکس از: پژمان مرادی

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *