با صدور یک بیانیه؛

“جریانی منحرف خود را پدر خوانده اصلاحات اندیمشک می دانند…!”

خورنا – برخی از جوانان اصلاح طلب اندیمشک ضمن دعوت مردم به حضوری پرشور در انتخابات خواستار توجه مردم به جریانات خاص فضای سیاسی شهرستان شده اند… متن این بیانه به شرح زیر است:

فضای سیاسی اندیمشک همواره پر بوده از افرادی که توهم ذهنیشان را به انحرافی خود خواسته برده است. افرادی که نه باخدا صادق اند و نه با خلق خدا, افرادی که ذهن متوهمشان آنها را تبدیل به مافیای پدر خوانده اصلاحات اندیمشک کرده است مافیایی که هرگز جریان ساز نبوده اند بلکه همچون موجودی انگلی خود را به جریانات صادق شهر چسبانده اند و برای خود خونی تازه از پیکره نامها و جایگاه های شهر به سهم خود برده اند.

این جریان افراطی انحرافی که گاه به چپ متمایل است گاه به راست شناسنامه ای دارد ساده و روشن , افراد از همه جا رانده و مانده که تنها جایی که می توانند ابراز وجود کنند فضای سیاسی شهر اندیمشک است. افرادی که به هیچ ارزشی پایبند نیستند وتنها ارزشی که میشناسند منافع پست شخصی خودشان است.

در آستانه انتخابات ها این افراد هربار به شکلی وارد حوزه سیاست می شوند و باتخریب و افترا سعی در کمرنگ کردن شور انتخاباتی مردم دارند. اما خوشبختانه چند سالی است که مردم باشناسایی این افراد جوها و جریانات ناقصی که آنها مدیریت می کنند را شناسایی کرده اند و با منزوی کردن انها جواب قاطعی به تفکر کوتاه بینانه شان داده اند .

مردم نشان داده اند که با حضور پررنگ و با نهراسیدن از تهمت ها و افتراها جریان مافیای پدر خوانده را خوب شناخته اند و با منزوی کردن ان به راه خود در رسیدن به شهری سالم و ارام ادامه میدهند

“جمعی از جوانان اصلاح طلب اندیمشک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضوان درود بر شما جدا حرف دل بسیاری از شهروندان است
  • خورنا خورنا جان بسه دیگه .خجالتم خوب چیزیه که بیانیه داده کی گرفته ؟؟؟؟ این جمع کجا بودن که ما نمیدونیم
  • احسان ميرتيموري این پدرخوانده ها فرزندان پدر خوانده کربلاییند
  • رضا میر دورقی چه می کند خورنا..... چه حاشیه سازی است این خوزنا.... بزن کف قشنگ رو....
  • محممد سالاری خورنا الحق که سیاست انگلیسی رو توی استان و شهرستان ها با این درج اخبار داری پیاده می کنی...
  • ارسلان انشالله بعد از انتخابات به حساب خورنا و خبرنگار اون خواهیم رسید...فعلا بتازونید که به زودی روز حساب میرسه....
  • سخن دل بنده مدت هاست که اخبار خورنا مطالعه می کنم و جدا از صمیم قلب ار تلاش های گسترده شما در انعکاس اخباری متفاوت از دیگر سایت های محلی شهرستان کمال سپاس و قدر دانی دارم چرا که در فضایی که سایت تربیون نماینده کنونی و روابط عمومی ادارات اندیمشک شده اند ، خورنا با شجاعت و شهامت خود پیشتاز فضای رسانه ای است.... درود بر شما