آخرین تصمیمات در مورد دربی و جام‌حذفی

: رئیس فدراسیون فوتبال تعویق دربی تهران در هفته ششم لیگ برتر را قطعی ندانست و گفت: “کارلوس کی‌روش” مخالف برگزاری جام حذفی است اما اگر این مسابقات به تیم ملی ضربه بزند فکر جدیدی خواهیم کرد.

علی کفاشیان در خصوص اردوی تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما شرایط مناسب را برای تیم ملی فراهم کرده و سعی می‌کنیم بهترین بازی‌های تدارکاتی را در نظر بگیریم. مجارستان هم کمپ بسیار خوبی دارد و همه نیازهای تیم ملی را می‌تواند برطرف کند.

وی در مورد اینکه از اسپانسر جدید تیم ملی پولی دریافت خواهیم کرد، اظهار داشت: شرکت‎های تهیه کننده البسه پولی نمی‌دهند. همین که ما مبلغی را به آنها پرداخت نمی‌کنیم، جای شکرش باقی است. شرکت آل‌اشپورت فقط قرار است لباس‌های تیم ملی ایران را تامین کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بحث تعویق بازی پرسپولیس – استقلال در هفته ششم لیگ برتر تصریح کرد: در حال مذاکره هستیم و فعلا صحبتی در این خصوص نشده است. شاید در آن مقطع تهران تعطیل باشد اما فاصله زیادی بین ورزشگاه آزادی و محل برگزاری اجلاس وجود دارد. اگر مسئولان صلاح بدانند این بازی را عقب می‌اندازیم ولی فعلا بحثی مطرح نشده است.

وی از انجام قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی خبر داد و در مورد مخالفت “کارلوس کی‌روش” با برگزاری این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: هنوز ایشان موافق برگزاری جام حذفی نیست ولی به هر حال اگر این مسابقات به تیم ملی ضربه بزند، ما فکر جدیدی خواهیم کرد، زیرا ورود تیم ملی به جام جهانی از همه چیز مهمتر است.

کفاشیان ادامه داد: اختلافی بین سازمان لیگ و تیم ملی وجود ندارد. البته همیشه اولویت با تیم ملی است اما اگر لازم باشد در این خصوص جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد. اختلافی بین بهروان و کی‌روش وجود ندارد و فکر می‌کنم چند بار کی‌روش به سرپرست سازمان لیگ زنگ زده و او چون خارج از کشور بوده هنوز به تعامل و هماهنگی نرسیده است. قطعا در آینده نشستی در این خصوص برگزار خواهد شد.

خبرنگاری در خصوص اختلاف بهروان با کمیته انضباطی در خصوص صادر نشدن سریع آرا سئوال کرد که کفاشیان در پاسخ گفت: من چیزی ندیدم اما اگر مشکلی باشد، حل خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد به توافق نرسیدن فدراسیون با صداوسیما در خصوص مبلغ حق پخش تاکید کرد: ما هنوز قراردادی نداریم و فعلا صداوسیما درگیر پخش مسابقات المپیک است. ما عزم‌مان را برای گرفتن حق پخش واقعی جزم کرده‌ایم. عزممان جدی است و صحبت‌ها همچنان ادامه دارد و با بررسی کارشناسانه و مذاکرات متوالی هدف‌مان رسیدن به حق واقعی فوتبال است.

به گزارش مهر،وی ادامه داد: البته هنوز صداوسیما جوابی به ما نداده است. ما در این خصوص به وزیر ورزش و جوانان هم نامه داده‌ایم و این وزارتخانه هم با صداوسیما نامه نگاری کرده است اما هنوز آنها جوابی نداده‌اند. ما با صداوسیما اتمام حجت کرده‌ایم تا اگر در آینده مشکلی پیش آمد، مقصر ما نبودیم.

خبرنگاری با بیان اینکه در گذشته هم صداوسیما با قدرت مسائل را به نفع خودش تمام کرده، با خنده اظهار داشت: دقیقا همینطوری است که می‌گویید!

کفاشیان در پایان در مورد اینکه ممکن است ادامه درگیری با صداوسیما باعث تعطیلی لیگ شود، گفت: این آخرین گزینه ماست. مذاکرات‌مان را می‌کنیم و گزینه‌های دیگری هم داریم اگر چاره‌ای نداشته باشیم مسابقات را بدون پخش زنده برگزار خواهیم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *