با حضور دو تن از کاندیداتورهای اصلاح طلب

دومین جلسه جبهه اصلاحات اندیمشک برگزار شد

خورنا – دومین جلسه جبهه اصلاحات اندیمشک بسیار پرشورتر از جلسه نخست با حضور دو تن از کاندیداتورهای اصلاح طلب برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، آقای نوروز میرزاوند به عنوان دبیر جلسه با بیان سخنانی بر ضرورت اتحاد و همدلی و اجماع نه تنها بر سر گزینه واحد بلکه وحدت تشکیلاتی عموم اصلاح طلب ان تاکید نمودند.

همچنین خانم شیما فاضل کیا با تآکید بر ضرورت اجماع و تحقق انتخاب گزینه واحد تا پیش از اعلام صلاحیت های کاندیداتورها، خواستار تسریع در این زمینه شدند.

در ادامه برخی جوانان اصلاح طلب دغدغه ها و نگرانی های خود را ابراز داشتند.همچنین آقای مهرداد گنجویانپور در تماس تلفنی ضمن عذر خواهی از عدم حضور در جلسه کاندیداتوری خود در جبهه اصلاحات را اعلام داشتند

در پایان آقایان قلاوند و رشنو _کاندیداتورهای اصلاح طلب_ به ایراد سخن پرداختند.

آقای قلاوند با بیان اینکه مشی اصلاح طلبی دایما در تکوین و تغییر شیوه و رویکرد، متناسب با اقتضائات خاص زمانه تغییر و تبدیل می یابد وجود کثرت و تعدد کاندیداتورها را مایه امید و نه نگرانی برشمرده و تاکید نمودند این وضعیت خاص اندیمشک نبوده و در شهرهای بزرگ هم وجود دارد و اینکه تشکیلات اصلاح طلبان گزینه ای را در نهایت معرفی نماید نباید مایه یاس و نفی سایر کاندیداتورهای اصلاح طلب و طرفدارانشان باشد بلکه آنچه مهم است جریان اصلاح طلبی و مشی فکری بهبودخواهی است.

آقای رشنو هم با ابراز خشنودی از حضور در جمع جوانان اصلاح طلب این نشست ها را در جهت حصول پیروزی، امیدبخش دانسته و بر ضرورت حضور حداکثری همه جوانان اصلاح طلب در این نشست ها تاکید داشتند.همچنین ایشان با نفی هرگونه تخریب و زاویه اخلاقی میان کاندیداتورهای اصلاح طلب بر ضرورت ایجاد مودت و دوستی میان آحاد اصلاح طلبان برای نیل به پیروزی اشاره نمودند.

ایشان همچنین افزود؛همه بزرگان و دوستان اصلاح طلب باید درکنار هم باشند واز چند دستگی جبهه اصلاحات وستادی فکر کردن اجتناب کرده و اجماع را به بعد از نتایج صلاحیت ها موکول کنیم.

دومین نشست “جبهه اصلاحات اندیمشک” با خروجی؛”ترویج مشی اصلاح طلبی و دوری از تفرقه و عدم تخریب کاندیداتورهای رقیب” پایان یافت.

جوانان اصلاح طلب با وجود نگرانی از حرکت های موازی غیر شفاف با مشاهده حضور صمیمانه دو کاندیداتور اصلاح طلب سرشار از امید پس از پایان جلسه مکان برگزاری نشست را ترک گفتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *