انتقاد تند و بی سابقه نماینده مردم اندیمشک از روند اجرای برجام :

نماینده اندیمشک: طرفداران مذاکرات با آمریکا واداده هستند

خورنا – صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در پاسخ به این سؤال که چرا هیئت نظارت بر برجام هنوز تشکیل نشده است و آیا تعلل در این باره قابل قبول است؟ گفت: معتقدم اگر مسئولین نظام به رهنمودهای حضرت آقا عمل می‌کردند امروز این مشکلات را در کشور نداشتیم.

وی افزود: در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری فقط یک بنری چاپ می‌شود و نهایتاً مسئولین چند تا سخنرانی و مصاحبه در تلویزیون می‌کنند.

دارایی گفت: چند سال پیش در خصوص الگوی مصرف، مقام معظم رهبری تاکید کردند ولی چه اتفاقی افتاد؟ در سال اقتصاد و فرهنگ چه اتفاقی افتاد؟ برای اقتصاد مقاومتی تا امروز چه کرده‌ایم؟

وی با بیان اینکه مطمئن باشید نصف بیشتر مسئولین کشور تعریف اقتصاد مقاومتی را نمی‌دانند

ادامه داد: در این چند وقتی که مقام معظم رهبری برای اقتصاد مقاومتی دستور داده‌اند هیچ اتفاقی نیفتاده است.

نماینده اندیمشک گفت: در بحث برجام هم همین روند عمل نکردن به دستورات مقام معظم رهبری را برخی پیش گرفته‌اند در حد شعار و مصاحبه‌ها همه می گویند دستورات رهبر به روی دیده ماست اما در نهایت کار خودشان را می‌کنند مگر خطوط قرمزی که رهبر انقلاب ترسیم کردند در مذاکرات رعایت شد؟

وی ادامه داد: کدام یک از شروط نه گانه رهبر انقلاب در خصوص برجام عمل شد؟ مطمئن باشید اگر این شروط عملی نشود خطرات جبران ناپذیری کشور را تهدید خواهد کرد

دارایی با بیان اینکه عمل نکردن به دستورات رهبر انقلاب یا عمدی است یا از سر نفهمی گفت:
کسانی که فکر می‌کنند اگر امریکایی‌ها پایشان به کشور باز شود ایران گلستان می‌شود اینها واداده هستند مگر قبل از انقلاب کشور دست امریکایی‌ها نبود؟ چه گلی به سر اقتصاد ایران زدند که امروز بخواهند بزنند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بابا دارایی خجالت بکش خائن...برجام به تو چه ربطی داره...خاک بر سرت ناسلامتی سرداد مملکت هستی چرا خیانت کردی به لباس جنگ و جبهه و شهدا...برو مثل این همه سردار توی نظام..رییس پلیس تهران و شما هم درجه اید اون چکارست توچکاره ای...