لیگ دسته ۳ کشور؛

شاهین ماهشهر، جنوب سوسنگرد را با ۲ گل شکست داد

خورنا – در چارچوب هفته سوم لیگ دسته سه فوتبال کشور، تیم شاهین ماهشهر به سرمربیگری موسی قنواتی توانست با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود جنوب سوسنگرد بگذرد.

 

به گزارش خورنا به نقل از دی اسپورت، از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور شاهین ماهشهر توانست با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود جنوب سوسنگرد بگذرد.

 

استادیوم تختی سوسنگرد

ساعت ۱۴/۳۰

 

گلها:عباس کمالپور-امیر طرفی(شاهین)

 

ترکیب شاهین ماهشهر

علی یغمایی-احسان شجاعی-امیر عفراوی-محسن طیبی-سعید کیانپور-فرشید جعفری-حمزه غبیشاوی-سجاد قنواتی(سلیم دغاغله پور)-امیر طرفی(مهران امیر سلامی)-عباس کمالپور-فرشاد غیاثی(مرتضی نژاد احمد)

 

سرمربی: موسی قنواتی

 

 

شرح بازی

 

نیمه اول بازی با بازی خوب شاگردان موسی قنواتی شروع شد در دقیقه ۱۵ روی شوت زیبای عباس کمالپور هافبک چپ جوان تیم شاهین گل اول به ثمر رسید. در دقیقه ۳۵ نیز روی نفوذ حمزه غبیشاوی و ارسال زیبای او، امیر طرفی با ضربه ای برگردان توانست گل دوم را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

 

در نیمه دوم فشار های زیادی از سوی جنوب بر دروازه تیم شاهین وارد شد که با عملکرد خوب خط دفاعی و واکنش های عالی از سوی علی یغمایی خنثی شدند.در دقیقه ۹۴ داور نقطه پنالتی را نشان داد و تیم جنوب توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.