فرماندار هفتکل مواظب انتصاب های تبلیغاتی باشد/ این انتصاب ها نه تنها برای هفتکل بلکه برای دولت تدبیر و امید هم ضرر دارد

خورنا – اخیراً با توجه  به نزدیک شدن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تغییراتی در مدیریت برخی ادارات شهرستان هفتکل انجام می شود که بوی تبلیغات از سرا پای آن به مشام میرسد.

به گزارش خورنا، علی عوض نژاد مدیرمسئول خبرگزاری ندای هفتکل طی مطلبی نوشت: اگر چه یکی از آرزوهای مردم هفتکل، انتصاب مدیران بومی در ادارات این شهرستان بوده و در دولت تدبیر و امید توجه خاصی به این موضوع شده است اما انتصاب هر فرد بومی صفر کیلومتر و بدون تجربه و سابقه، مطمئناً کار صحیح و درستی نخواهد بود.

در اوایل مدیریت محسن بیرانوند در فرمانداری هفتکل با انتصاب هایی مانند معاونت فرمانداری، ریاست اداره ورزش و جوانان گرفته تا اداراتی مانند آب شهری و مخابرات و… تا حدودی امیدواری خوبی بین مردم به وجود آمد و بیرانوند نیز نام خوبی از خود در ذهن مردم تداعی کرد.

اما اخیراً با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضراتی که در سمت های نزدیک به فرماندار، در انتصاب مدیران ادارات دخالت به خصوصی دارند، سعی می کنند برخی کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاثیر بسزایی برای افزایش رای های کاندید موردنظر خود دارند را به نوعی جذب خود کنند.

البته محسن بیرانوند نیز که خود کم و بیش از این جریانات با خبر است سعی دارد جلوی این انتصاب ها را بگیرد اما گویا شدت فشار دستان پشت پرده بیش از حد کنترل وی بوده و در برخی موضوعات مجبوراً فرماندار هفتکل زیر بار این انتصاب های غیرقابل باور میرود.

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل شنیده های ندای هفتکل حاکی از انتصاب یک فرد بومی اما با پرستیژی جالب!! که از نیروهای تبلیغاتی یک کاندید معروف، برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد، در سمت ریاست اداره میراث فرهنگی و گردشگری هفتکل به گوش میرسد.

جالبتر از آن این است که وی نه تنها هیچگونه سابقه فعالیت در این اداره را ندارد بلکه با دولت کنونی نیز مخالف بوده و تا آخرین روز حضور نماینده عالی دولت قبل در هفتکل، همراه و حامی ایشان بوده است.

پس بهتر است مهندس بیرانوند که نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان هفتکل است با توان بیشتری جلوی این گونه انتصاب های تبلیغاتی را بگیرد، زیرا این انتصاب ها نه تنها برای هفتکل و سابقه محسن بیرانوند ضرر دارد، بلکه دولت تدبیر و امید نیز زیرسوال خواهد رفت.

البته جا دارد به کسانی که در سمت های نزدیک به بیرانوند در اکثر تصمیمات وی تاثیرات بسزایی دارند، گفت: با انتصاب چنین مدیرانی نه تنها رای کاندید مدنظرتان افزایش نخواهد یافت بلکه باعث از چشم افتادن آن نیز خواهند شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد اگر در هفتگل به تازگی چنین انتصابات هدفداری صورت میپذیرد در شوشتر قریب ۸ سال است که کلیه انتصابات در این راستا صورت پذیرفته است و ضعیفترین مسئولین در پست های کلیدی قرار گرفته اند و متأسفانه قومیت معیار و ملاک اصلی این انتصابات بوده است و افسوس که مسئولین استانی نیز به اینگونه حرکات بی توجهند
  • علی هفتکلی این انتصاب برای هفتکل بسیار خوب است. بسیار فرد توانا و مفید و بسیار انسان با سابقه خوب و تاثیر گذار در استان و فرد بسیار توانا است . ما مردم هفتکل از این انتصاب کاملا حمایت می کنیم . ما مردم هفتکل تا بای جان از این انتصاب حمایت می کنیم