خبرنگار خورنا در شوشتر تهدید به شکایت شد

در حالی که هنوز دانشکده علوم پزشکی شوشتر از پرداخت حقوق معوقه رانندگان استیجاری این دانشکده و عدم برخورد با خاطیان کارگر شهرداری شوشتر که تا گردن به درون منهول فاضلاب رفته بود و امکان ابتلا به بیماریهای پوستی و واگیردار برای این کارگر شهرداری شوشتر وجود دارد ، این دانشکده عاجز از پیگیری حقوقی مانده است ، در اطلاعیه ایی ناشیانه و عجولانه که حاکی از دستپاچگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر می باشد خبر خورنا در شوشتر را کذب و غیرواقع خوانده است و خبرنگار خورنا در شوشتر را تهدید به شکایت نموده است.

گرچه خبر ورود گوشتهای فاسد که به اشتباه توسط یک خبرگزاری به جای شوش نام شوشتر را منتشر نموده بود ، اما انتشار همین خبر باعث شد تا ماجرای عرضه مرغ کشتار روز تاریخ گذشته در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر نیز برملا بشود که این بازرسیها در حضور دادستان محترم شوشتر و رئیس اداره دامپزشکی صورت و جای هیچ گونه فرافکنی و تکذیب برای دانشکده علوم پزشکی شوشتر وجود ندارد.

در بازرسی به عمل آمده که توسط دادستان و رئیس اداره دامپزشکی و با حضور خبرنگار خورنا در شوشتر از بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر به عمل آمد تعدادی مرغ کشتار روز تاریخ مصرف گذشته که بر روی این مرغها تاریخ مهرماه زده شده بود کشف شد که بلافاصله از سوی دامپزشکی و دادستان دستور جمع آوری مرغهای کشتار روز به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر صادر گردید.

حال دانشکده علوم پزشکی شوشتر باید پاسخگو باشد که چرا در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر مرغهای کشتار روز تاریخ مصرف گذشته به بیماران این بیمارستان عرضه شده است؟ و اگر مسمومیتی در بین بیماران این بیمارستان به وجود می آمد ، آیا دانشکده علوم پزشکی شوشتر پاسخگوی مردم و خانواده های بیماران بود؟ و مگر نه اینکه اگر برخورد قاطعانه و دستور دادستان و اداره دامپزشکی شوشتر در بازرسی از بیمارستان نبود عرضه مرغهای کشتار روز در این بیمارستان ادامه پیدا می نمود؟ آیا دانشکده علوم پزشکی شوشتر نمی داند که باید مرغهای کشتار روز در نهایت ۳ روز پس از تولید ، مصرف گردند و نه اینکه بیش از یکماه در سردخانه بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر نگهداری و انجماد گردند؟ دانشکده علوم پزشکی شوشتر نمی تواند با تهدید به شکایت از خبرنگار که رسالت اطلاع رسانی را برعهده دارد از پاسخگویی به مردم شوشتر طفره برود و افکار عمومی نیز هرگز این عدم مسئولیت پذیری دانشکده علوم پزشکی شوشتر را نخواهند بخشید ./

تصاویر اختصاصی خبرنگار خورنا در شوشتر از کشف تعدادی مرغ کشتار روز تاریخ مصرف گذشته در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر توسط دادستان محترم شوشتر و رئیس اداره دامپزشکی

2 1