در گفتگوی اختصاصی با خورنا؛

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام قرارداد ۳۵۰ هزار دلاری «ادگارسوسا» را تکذیب کرد

مهدی چاروسائی- خورنا: این روز ها در محافل ورزشی و رسانه ها شایعاتی مبنی بر قرار داد یکی از بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بوجود آمده است که باعث نارضایتی اغلب ورزشکاران در شهرستان شده است. به همین خاطر خبرنگار ما به سراغ آقای یاوری مدیر عامل تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام رفت تا از آخرین خبرها درباره این شایعات باخبر شویم.

خورنا: جناب آقای یاوری اخیرا شایعاتی مبنی بر جذب یک بازیکن با قرارداد ۳۵۰ هزار دلاری در تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در فضاهای ورزشی و رسانه های کشور پخش شده است که باعث نارضایتی در جامعه ورزش شهرستان شده است . آیا شما این قرارداد با این مبلغ را تایید میکنید؟ ۸۱۷۴۶۶۲۲-۷۰۱۴۱۴۴۲

یاوری – مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام: قرارداد با آقای ادگارسوسا بازیکن ملی پوش کشور دومنیکن را تایید میکنم و ایشان هم اکنون با تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام مشغول فعالیت است ولی مبلغ ۳۵۰ هزار دلار راقویا تکذیب می کنم، حتی در مذاکرات اولیه جهت جذب این بازیکن نیز چنین مبلغی مطرح نشده بود. مبلغ قرارداد ادگار سوسابسیار بسیار کمتر از مبلغ شایع شده می باشد و بنده در جلسه ای که با تعدادی از پیشکسوتان بسکتبال ماهشهر خواهم داشت با ارایه اصل قرارداد سوسا پیشکسوتان ماهشهر رادر جریان مستقیم مبلغ قرارداد قرار خواهم داد.

وی در ادامه گفت: لازم بذکر است این شایعات از زمانی قوت گرفت که باشگاه بندرامام تصمیم گرفت از ظرفیت شهرستان ماهشهر و بندرامام خمینی (ره)در زیر گروه و دسته یک و لیگ برتر استفاده بیشتر نماید چرا که هم اکنون علاوه بر داشتن یک تیم در لیگ برتر کشور، دو تیم نیز در لیگ زیر ۱۸داریم و امید می رود در آینده نزدیک این جوانان و نوجوانان بتوانند در تیم سوپر لیگی باشگاه فعالیت داشته باشند.

خورنا: در پایان چه صحبتی با هواداران مبنی برشایعات اخیر دارید؟

یاوری: اعضاء تیم با بازی خوب خود و همدلی همه حرفها را خواهند گفت. هواداران همچون گذشته به تیم خودشان اطمینان کنند و تیم را حمایت کنند که انشاءالله در پایان فصل باز هم بتوانیم با همدیگر در ماهشهر، سربندر، چمران و ممکو جشن قهرمانی بگیریم و در پایان باید عرض کنم در صورتی که پس از اعلام این مطلب این تهمت ها در فضای رسانه ای ادامه پیدا کند این باشگاه حق خود میداند که از اتهام زنندگان و شایعه سازان به دادگاه صالحه شکایت نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *