با پیگیری دادستان شوشتر موضوع گوشتهای فاسد به بیمارستان شوشتر بررسی شد / منشاء گوشتهای فاسد شوش است

خورنا – لحظاتی پیش با حضور دادستان شوشتر ، رئیس اداره دامپزشکی ، رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء و مسئول بهداشت محیط بیمارستان از محل سردخانه و سایر بخشهای بیمارستان بازدید و بازرسی به عمل آمد .
به گزارش خبرنگار خورنا از شوشتر ، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز اعلام کرد که موضوع گوشتهای فاسد مربوط به شوش می باشد و این گوشتها به بیمارستان شوشتر وارد نشده اند .
در بازدید و بازرسی به عمل آمده رئیس اداره دامپزشکی شوشتر تذکراتی مبنی بر ممنوعیت مصرف مرغ کشتار روز در بیمارستان شوشتر داده شد .
دادستان شوشتر نیز در پایان این بازرسی در گفتگو با خبرنگار خورنا در شوشتر گفت : وضعیت بیمارستان عادی است .
عیسی پورسلیمی افزود : موضوع گوشتهای فاسد مربوط به خبر بیمارستان شوش بوده است .
دادستان شوشتر گفت : پس از انتشارچنین خبری در خبرگزاریها ، دادستانی بلافاصله از بیمارستان خاتم الانبیاء و سردخانه های محل نگهداری گوشت بیمارستان بازدید به عمل آوردیم که مورد مشکوکی مشاهده نگردید و سایر بخش های بیمارستان نیز از حیث رعایت موارد بهداشتی مورد بازدید قرار گرفت که رضایت بخش بوده است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهسا ?هیچ اندیشه ای زشت نیست؛ اندیشه ای که اجبار شود زشت می شود.هیچ فردی زشت نیست؛فردی که زیبا نیاندیشد زشت می شود. برای هم اندیشی منتظرتان هستیم (گروه آزاد اندیشان شوش) لینک ورود?برای بحث بانمایندگان کاندیدها و نمایندگانش https://telegram.me/joinchat/CN9WjATcwisTNBGOLcfWLg ?? ?????????