یادواره ۱۲ شهیده هندیجان برگزار شد

خورنا: یادواره ۱۲ شهیده هندیجان، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواهران در هندیجان صبح امروز در یادواره ۱۲ شهیده هندیجان که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات خلیج فارس این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، از خود رشادت و دلاوری‌های بی‌شماری را بر جای گذاشتند.

وی افزود: زنان ایران اسلامی در طول سالیان جنگ تحمیلی هم‌پای مردان همواره در پشت جبهه چون سنگربانان خط مقدم جنگیده و در این راستا کوچک‌ترین تردید را برای فدا کردن جان به خود راه ندادند.

مریم موسوی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و مقاومت زنان به‌ویژه بانوان شهرهای جنگ‌زده در انجام دادن خدمات پشت جبهه، پشتیبانی از قوای صلح و نیروهای نظامی همه بر اساس رهنمودهای رهبر بزرگ انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: زنان مسلمان و انقلابی ایران نیز در طول هشت سال دفاع مقدس، با اقتدا به حضرت فاطمه (س) و حضور در صحنه‌های نبرد، همواره از مرز و دیار خود دفاع کرده و تا پای جان در مقابل دشمن تسلیم نشدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواهران در هندیجان بیان کرد: زنان ایران اسلامی به‌عنوان بخشی از جامعه  انسانی، مسلماً در هر یک از صحنه‌های مختلف اجتماع، به‌ویژه در عرصه دفاع و جنگ، ایفاگر نقشی اساسی هستند.

در پایان این مراسم به ۱۲ خانواده شهیده هندیجانی هدایایی اهدا و یاد و خاطره دختران و زنان این خانواده‌ها گرامی داشته شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *