با هدف برسی انتخابات آتی مجلس؛

نشست جبهه اصلاح طلبان اندیمشک برگزار شد

خورنا- جلسه هم اندیشی اصلاح طلبان شهرستان اندیمشک با حضور بیش از صد و بیست تن از تن از خانم ها و آقایان از طیف های مختلف این جریان اعم از طرفداران کاندیداتورهای مطرح و سایر افراد سمپات که _ بی طرف _ منتظر اعلام اجماع این جریان هستند برگزار شد.

در این جلسه نخست خانم شیما فاضل کیا در سخنانی کوتاه ضمن برشمردن رسالت های اصلاح طلبی، تصریح نمودند که حسب کسب آخرین اطلاع از استان هیچگونه شورای راهبردی جهت تعیین تکلیف گزینه نهایی این جریان در شهرستان اندیمشک معین نشده است همچنین ضمن انتقاد از فرصت سوزی های تعمدی و گرایش های پنهان و خلاف جریان در شورای راهبردی خودخوانده و انتصابی این نشست را در راستای تعیین تکلیف و هدر نرفتن نیروها و امیدها برشمردند.

در ادامه سایر حضار به ترتیب نظراتشان را ابراز داشتند که اجمالا؛ ضمن تایید سخنان خانم فاضل کیا،با تقبیح تفرقه و تاکید بر لزوم وحدت؛ انسجام کاندیداتورها برای رسیدن به گزینه واحد را یگانه امید صلاح و پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در شهرستان برشمردند و با تشریح دردها و امیدها به تبیین راهکارهایی در این خصوص پرداختند.

در این جلسه طرفداران شاخص سایر کاندیداتورهای مطرح در فضایی صمیمانه به طرح نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. و بر ادامه این جلسات تا حصول نتیجه و اجماع بر سر یک گزینه واحد تاکید نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد به نظرم مهندس ماکنالی شایسته این انتخاب هستش...هرچند این جمع رسمیت نداشته و از طرف اصلاحات حکم نداشتن
  • جودکی اندیمشک فقط منتظر حضورفریدون حسنوند است که ازهراصلاح طلبی واصولگرایی بهتراست .مردم میخواهنداشتباه چهارسال پیش راجبران کنند
  • جواد به نظرم مهندس ماکنالی یک اصلاح طلب شناسنامه دار و واقعی هستش و دوستان بهتره که از وقعیت فرار نکنند و بپذیرند