راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرماهشهر برگزار شد

سهراب قهرمانی _ خورنا :پیام های مسولین شهرستان بندر ماهشهر در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ۱۳۹۴
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان و امام جمعه اهواز : مردم ماهشهر با حضور گسترده خود در مراسم سیزده آبان نشان دادن که همواره پشتیبانی از ولایت در راس همه امور است و استکبار ستیزی یک تکلیف الهی است و سیزده آبان بزرگترین نماد حضور مردم برای ابراز اعلام نفرت از از استکبار جهانی است .
دکتر قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر: مردم با حضور گسترده خود همیشه ثابت کرده اند که در تمام صحنه چندین قدم جلوتر از مسئولین هستند و این امر موجب میشود مسولیت ما مسولین در قبال مردم سنگین تر شود هرچند ما همیشه مدیون بزرگواری مردم هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر:مردم ما همیشه ولایت مداری خود را با حضور مستمر خود در هر شرایطی به جهانیان ثابت کرده اند و این حضور گویا این واقعیت است که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
سرهنگ زبیدی: مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیز بلکه اوج شعور استکبار ستیزی است و باید همیشه این استکبار ستیزی و همه تکالیف و دستورهای را که مقام معظم رهبری برای ما مشخص نموده سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
حاج سالم عبادی معاون فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر:سیزده آبان روز صدور انقلاب اسلام و سیاست استکبار ستیزی خمینی کبیر (ره) به سراسر جهان بود و همه دنیا مخصوصا انسانهای آزاده این روز مهم را درراصل یک جشن ملی می دانند.
مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی بندر ماهشهر:به قول فرمایش مقام معظم رهبری همین سیزده آبان ها و استکبار ستیزی و انسجام مردم باعث شد تا امریکا مجبور شود در مقابل قدرت و اقتدار مردم شهید پرور و تیم دیپلماسی به زانو در آید و میز مذاکره را ترجیح دهد.
دکتر مازیار نوعی ریس دانشگاه آزاد واحد ماهشهر: سیزده آبان تنها روز دانش آموز و دانشجو نیست سیزده آبان روز همه انسانها آزاده و مبارز است تا خشم و نفرت خود را برسر استکبار جهانی خالی کنند و با این حضور بار دیگر با آرمانهای بنیانگذار انقلاب حضرت امام قدس سره الشریف و خون شهدای گران قدر تجدید بیعت کنند.
در بخش پایانی و در حاشیه مراسم مهندس سالم عبادی معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از سیزده آبان بعنوان بزرگترین حرکت بعداز پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و افزود ملت شهید پرور ایران اسلامی با گرامیداشت سیزده آبان چندین هدف را در اصل دنبال می کند یک پاسداری از ارزشها و صیانت از قداست و هویت ملی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمانهای امام راحل و خون شهدا معظم است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *