۱۳ آبان یادآور حماسه شکوه، عزت و استواری ملت در مقابل ترفند استکبار جهانی

خورنا – حسین عبدالعزیزی: ۱۳ آبان، نماد و نشان مظلومیت ملتمان است، ملت ما در این روز فریاد مظلومیت خویش را به گوش جهانیان رساند.

همچنین در این روز اسنادی که از لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام خارج شد نشان داد که امریکا توطئه های عظیمی بر علیه کشورمان انجام داده و درحال انجام داشت.
ماجرای سیزدهم آبان به تاریخ پیوسته است؛ اما حقیقتی که ماجرای سیزدهم آبان و تسخیر لانه جاسوسی نماد آن بود همچنان به حال خود باقی است.
سیزده آبان ماه به عنوان یکی از ایام الله شناخته شده است زیرا که در این روز سه حماسه تاریخی در کشورمان رقم خورد. نخستین حماسه را امام راحل (ره) در واکنش به تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون رقم زد و رژیم منحوس پهلوی برای ممانعت از افشاگری، حضرت امام خمینی (ره) ایشان را تبعید کرد، دومین حماسه توسط دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ رقم خورد و زمینه‌ساز سقوط رژیم منحوس پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی مردم استکبارستیز ایران را فراهم آورد و سومین حماسه در اولین سال پس از پیروزی انقلاب به وقوع پیوست و مردم غیور ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ، بار دیگر بر ظلم ستیزی و استکبارستیزی خود تأکید کردند.
ناگفته نماند که تسخیر لانه‌ی‌ جاسوسی‌‌ با الهام‌ از فرمان‌ امام‌ راحل (ره) خطاب‌ به‌ دانشجویان‌ و دانش‌آموزان‌ درباره‌ی‌ گسترش‌ اعتراضات‌ انجام‌ گرفت‌ و باید تاکید کرد که امروزه قدرت‌ و عظمت‌ جمهوری ‌اسلامی‌ که‌ محصول‌ خون‌ شهیدان‌ و فداکاری‌ ملت‌ و زحمات‌ توصیف‌ناپذیر مسؤولان ‌صالح‌، دلسوز و کارآمد است‌، حتی‌ سردمداران‌ استکبار را نیز وادار می‌کند که‌ نقاب‌ دوستی‌ به‌ چهره‌ بزنند و منافقانه‌ ادعای‌ دوستی‌ کنند و بدون‌ اینکه‌ حتی‌ قدمی‌ در راه‌ دوستی‌یی‌ که‌ ادعا می‌کنند بردارند.
و حتی امروزه برخی از شیفتگان غرب در داخل کشور با بزک کردن چهره منفور آمریکا، رفع مشکلات را در ارتباط با غرب جستجو می‌کنند اما مردم غیور و بصیر ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، امسال با پیروی از قیام امام حسین علیه السلام و پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان رساتر از همیشه پیام استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان خواهند رسانید و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود از خونخواران جهان را فریاد خواهند کشید.
و در پایان ذکر این نکته ضروری است که امروز کشورمان به برکت خون شهیدان، حاکمیت نظام مقدس انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری روحیه ی استکبارستیزی از مرزهای کشورمان، فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه و آزاده را فرا گرفته است. مبارزه ی خونین مردم شجاع و آزادی خواه فلسطین بر ضد اشغال گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، همین روحیه را نشان می دهد و از ثمره های انقلاب شکوه مند اسلامی است.