مدیر عامل باشگاه شاهین:

شاهین، شناسنامه فوتبال بندرماهشهر است/ مسئولان به عدالت تیمهای حاضر در لیگهای کشوری را حمایت کنند

خورنا – مدیرعامل باشگاه شاهین بندرماهشهر گفت: باشگاه شاهین با قدمتی ۷۰ ساله و فعالیت مداوم بیش از ۴۰ سال، شناسنامه فوتبال بندرماهشهر است.

علی چاروسائی، مدیرعامل باشگاه ورزشی شاهین بندرماهشهر بیان داشت: باشگاه شاهین با قدمتی ۷۰ ساله و فعالیت مداوم بیش از ۴۰ سال و ۱۵ سال حضور مستمر در لیگ برتر استان خوزستان و حضور در لیگ سه کشور در فصل جاری، شناسنامه و اعتبار فوتبال بندرماهشهر است.

چاروسائی اظهار داشت: باشگاه شاهین بندرماهشهر یک باشگاه مردمی است که از قدیم الایام در دل های مردم این شهر نفوذ داشته و همه ی قدیمی های فوتبال این شهر روزی در این تیم با به توپ شده اند. طی سالهای اخیر هم که تیم در لیگ برتر استان حضور داشت بسیاری از جوانان شهر در این تیم به ورزش شهر خدمت کرده اند.

وی با اشاره به مشکلات فراوانی که سد راه تیم داری خصوصی در کشور میباشد، ادامه داد: تیمی با این قدمت و این میزان از سابقه حضور در فوتبال باید حمایت همه جانبه شود تا بتواند بر مسیر پیشرفت خود گام بردارد.

مدیرعامل باشگاه شاهین بندرماهشهر اظهار داشت: تا کنون حمایتهایی از سوی مسئولان شهری و برخی شرکتهای پترشیمی انجام شده و توانسته ایم حداقل نیازهای تیم را برآورده کنیم اما حالا وارد مرحله تازه ای شده ایم و باید حمایتها جدی تر شود تا تیم بتواند با همان روحیه جنگنده ای که در بازی مقابل پیروزی نجف آباد از آنها مشاهده کردیم، ادامه دهد.

چاروسائی در ادامه اظهار داشت:  مسئولان شهری باید به عدالت تیمهای حاضر در لیگهای کشوری را حمایت کنند و به نسبت سطح مسابقات و هزینه تیمها و به تناسب بیشترین کمکی که به یک تیم کرده اند، به دیگر تیمها کمک کنند. نباید اینطور باشد که یک تیم به هر دلیلی حمایتهای خاص شود و تمام هزینه هایش به بر دوش مسئولان شهری باشد و یک تیم دیگر برای هزینه های اولیه و ضروری خود به مشکل برخورد کند. کمک ها باید شفاف باشد و به همه تیمهای ورزشی بخصوص تیمهای حاضر در لیگهای کشوری باید به یک چشم نگاه شود.

مدیرعامل باشگاه شاهین بندرماهشهر ضمن گلایه از برخی مسئولان شهری به دلیل قولهای بی سرانجام، بیان داشت: ما بر اساس قول ها و حمایتهای مسئولان تصمیم گیری هایی میکنیم اما گاها به دلیل عدم پایبندی یک مسئول به قول های خود، تیم و مجموعه دچار مشکلاتی میشود و ضرر آن به خصوص در ورزش حرفه ای به کل شهرستان برمیگردد.

چاروسائی در پایان از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم شهرستان بندر ماهشهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی رازی، شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، پتروشیمی بسپاران، شرکت سپهر کاویان ماهشهر، بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، شرکت حمل و نقل کلان دره، شرکت استاد کار خلیج فارس و شرکت گلدشت سبز جنوب جهت همکاری و حمایت از باشگاه شاهین تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خورنا، تیم شاهین بندرماهشهر در حال حاضر در مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال بزرگسالان کشور حضور دارد که توانسته در یک دیدار خارج از خانه مقابل هلال احمر به تساوی صفر – صفر و در یک دیدار خانگی مقابل پیروزی نجف آباد به یک برد ۶ بر صفر دست یابد.