مراسم گرامیداشت ۱۳آبان در رامشیر برگزار شد

خورنا – مراسم گرامیداشت روز جهانی ۱۳ آبان با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» در رامشیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان  با حضور فرماندار،امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاههای اجرایی و اقشارمختلف مردم و دانش آموزان در مدرسه دارالفنون برگزار شد .

 در این مراسم دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از سیاست‌های دولت و حاکمیت استکباری آمریکا اعلام کردند.

  فرماندار رامشیر نیز دراین مراسم با اشاره به اهمیت این روز اظهار داشت :روز ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم ، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳،روز دانش آموز در  آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ می باشد.

سعید فیوضی خاطر نشان کرد :همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند که استکبارستیزی یک منطق است بنابر این مبارزه با استکبار  نباید تنها در میدان های نبرد صورت گیرد بلکه در تمام زمینه ها باید با استکبار جنگید.

 در پایان نیز قطعنامه ای قرائت شد که با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *