هفته دوم لیگ دسته 3 فوتبال کشور؛

رژه اقتدار ماهشهری ها/ شاهین بندرماهشهر، پیروزی نجف آباد را ۶ تایی کرد +عکس

خورنا -شاهین بندرماهشهر در یک نمایش پر قدرت در خانه توانست پیروزی نجف آباد را با ۶ گل و بدون گل خورده، بدرقه کند.

به گزارش خورنا از بندرماهشهر، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال کشور، تیم شاهین بندرماهشهر در یک نمایش پر قدرت در خانه توانست پیروزی نجف آباد را با ۶ گل و بدون گل خورده، بدرقه کند و سه امتیاز شیرین به دست آورد.

نیمه اول این دیدار با چند موقعیت بسیار مناسبت و یک بازی یک طرفه از سوی شاهین انجام شد اما ماهشهری ها نتوانستند در این نیمه به گل برسند و نیمه اول با تساوی صفر – صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم و با هدایتهای دقیق موسی قنواتی، سرمربی خوش فکر ماهشهری تیم شاهین با روحیه ای بهتر و با نظم بهتر وارد زمین شد و در دقیقه ۸ توسط سجاد قنواتی به اولین گل خود رسید.

در ادامه این دیدار سجاد قنواتی توانست دومین گل خودرا به ثمر برساند و شاهین را با دو گل برنده میدان کند. در ادامه فرشاد غیاثی توانست گل سوم شاهین را به ثمر برساند.  حمزه غبیشاوی چهارمین گل شاهین را به ثمر رساند. مسعود قنواتی زننده گل پنجم شاهین بود و فرشاد غیاثی ششمین گل شاهین و دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده علی آقاجری بود.

شاهین ماهشهر با این برد و با توجه به تساوی بدون گل هفته پیش در یک دیدار خارج از خانه در مقابل هلال احمر ساوه ۴ امتیازی شده و جایگاه خوبی در میان تیم های گروه خود دارد.

گفتنی است تیم شاهین هفته آینده و در چارچوب هفته سوم لیگ دسته ۳ کشور، مهمان جنوب سوسنگرد میباشد.

IMG_7006

IMG_7009