همزمان با بارش‌های شدید در شهرهای شمالی خوزستان؛

آماده‌باش تیم‌های واکنش امداد و نجات اندیمشک

خورنا – رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با هدف تامین نیازهای شهروندان در مناطق مختلف شهری، تیم‌های واکنش امداد و نجات اندیمشک به حالت آماده باش در آمده اند.

علی قلاوند در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: با هدف تامین نیازهای شهروندان در مناطق مختلف شهری، تیم‌های واکنش امداد و نجات اندیمشک به حالت آماده اند.

وی افزود: با توجه به افزایش و شدت باران در مناطق شمالی خوزستان ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر اندیمشک به منظور اعزام به مناطق احتمالی آسیب دیده ، از آمادگی کامل برخوردارند و در صورت نیاز به این مناطق اعزام می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: در صورت بروز هر حادثه اعضا و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان در کمترین زمان به مناطق سیل زده اعزام و خدمات مناسب امداد و نجات را به شهروندان ارائه خواهند داد.

وی گفت: رور گذشته نیز تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر اندیمشک به منظور ارائه خدمات مختلف حوزه امداد و نجات به مناطق سیل زده استان ایلام اعزام شده اند.

به گزارش خورنا، طبق اعلام مسئولان شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با افزایش شدت باران در شهرهای شمالی خوزستان از شامگاه چهارشنبه، تا کنون سه نفر در اندیمشک کشته و مجروح شده اند.

یک چوپان در این حوادث و پس از اصابت صاعقه خود را از دست داده است و دو نفر دیگر و مجروحین این حوادث در مرامز بهداشتی و درمانی شهرستان در حال مداوا هستند.

هم چنین از ابتدای امروز با افزایش میزان باران شبکه های ارتباطی تلفن همراه و اینترنت برای ساعاتی از دسترس مردم اندیمشک خارج و برخی مناطق در ساعاتی از شبانه روز با خاموشی مواجه شده اند.

آب گرفتگی معابر شهری و شکستن درختان از روز پنجشنبه سرعت رفت و آمد وسایل نقلیه را در مناطق مختلف شهری شهرهای شمالی خوزستان را کاهش داده است.

براساس اعلام سازمان هواشناسی خوزستان تا ابتدای هفته آینده ، شرایط نا پایدار جوی بر آسمان شهرهای شمالی خوزستان باقی خواهد بود که با توجه به افزایش میزان بارندگی در مناطق مختلف شهری خوزستان تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این مناطق به حالت آماده باش در آمده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *