به دلیل وقوع صاعقه؛

۲ نفر در شهرهای شمالی خوزستان به علت صاعقه و سیل جان خود را از دست دادند

خورنا – به علت وقوع صاعقه و افزایش حجم بارندگی تاکنون ۲ نفر در شهرهای شمالی خوزستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، به علت وقوع صاعقه و افزایش حجم بارندگی تاکنون ۲ نفر در شهرهای شمالی خوزستان جان خود را از دست دادند.

عبدالحسین معظم فر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: عصر جمعه یک جوان در زمین های کشاورزی در مجاورت بقعه محمد بن جعفر (ع) دزفول به علت بروز صاعقه جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول افزود:در این حادثه یک جوان ۲۲ ساله ساکن روستای بن جعفر که هنگام بارندگی و رعد و برق شدید به زیر یک درخت کنار (صدر) در زمین های کشاورزی پناه برده بود مورد اصابت مستقیم صاعقه قرار گرفت.

علی قلاوند نیز با بیان اینکه در روز پنجشنبه یک چوپان از اهالی شهر دوکوهه از توابع اندیمشک نیز به علت صاعقه جان خود را از دست داده است، گفت: تلاش تیم های بهداشتی و نجات برای نجات جان این شهروند بی نتیجه بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک بیان کرد: تیم های امداد و بهداشت شهرستان پس از اطلاع از بروز این حادثه و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند ولی متاسفانه این جوان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با آغاز بارش های پاییزی بیش از ۳۰ میلی متر باران در اندیمشک و ۳۶ میلی متر باران در بخش شیهون از توابع دزفول به ثبت رسیده است.

طیق اعلام سازمان هواشناسی خوزستان، اوضاع نا مساعد جوی تا ابتدای هفته آینده بر آسمان استان باقی خواهد ماند.

بخش های مختلف بهداشتی و دامداری در مناطق شمالی خوزستان با توجه به شدت بارش باران در این مناطق و پوشش کوهستانی گسترده به حالت آماده باش در آمده اند.

هم چنین پس از آغاز بارش باران در شبکه های مجازی خبر آب گرفتگی کوی ولایت اندیمشک و از بین رفتن پل شناور دزفول و ایجاد خسارت های گسترده مالی و انسانی منتشر شده که این اخبار کذب بوده و هیچ گونه حادثه ای در این مناطق گزارش نشده است.